سفارش طراحی سایت پزشکی

سفارش طراحی سایت پزشکی

این روزها همه‌ی خدمات به راحتی از طریق اینترنت در اختیار شما قرار گرفته است که از مورد استفاده‌ترین آن‌ها، خدمات پزشکی و معاینه به صورت آنلاین است.  پزشکان و متخصصان می‌توانند برای راحتی مراجعه کنندگان و معرفی تخصص و خدمات خود، اقدام به سفارش طراحی سایت پزشکی کنند. اگر شما هم می‌خواهید با سفارش طراحی وب‌سایت، به صورت آنلاین خدمات خود را ارائه دهید، کافیست با مشاورین استودیو تبلیغاتی نوژن در ارتباط باشید. برای مشاهده قیمت طراحی سایت پزشکی و نیز نمونه کارهای استودیو تبلیغاتی نوژن بر‌ روی این لینک کلیک کنید.

 

مجله‌های پزشکی:

شما می‌توانید اطلاعات و مجلات پزشکی مرتبط با تخصص خود را با سفارش طراحی سایت پزشکی درمعرض بازدید کاربران سایت خود قرار دهید و در صورت نیاز به مراجعه کننده، این امکان را بدهید که از طریق سایت شما بتواند برای ویزیت حضوری، نوبت خود را دریافت کنند. همچنین به‌طوری با تداوم آپلود مطالب پزشکی خود می توانید یک کتابخانه پزشکی نیز داشته باشید. انتشار مقالات و تازه‌های پزشکی در وبسایت پزشکی علاوه برافزایش اعتبار، سایت شما را تبدیل به یک منبع تخصصی برای یافتن سوالات پزشکی می‌نماید.

 امتیاز به خدمات پزشکی:

درسفارش طراحی سایت پزشکی باید بخشی برای امتیازدهی بیماران به کیفیت خدماتی که دریافت کرده اند وجود داشته باشد. در این بخش مراجعه‌کنندگان می توانند نسبت به خدمات یا اطلاعاتی که دریافت کرده‌اند و کیفیت آن خدمات به مجموعه و یا پزشک مورد نظر امتیاز دهند.
این امتیازها می توانند تأثیر زیادی بر انتخاب بیماران جدیدی که با شما آشنا می شوند داشته باشند. اگرسفارش طراحی سایت پزشکی خود را به استودیو تبلیغاتی نوژن  بدهید این موضوع برای بیماران و مجموعه شما در نظر گرفته خواهد شد تا به واسطه آن اعتبارخود را افزایش دهید و افراد بتوانند نظرات مراجعین قبلی را نیز مشاهده کنند. در سفارش طراحی سایت پزشکی ویژگی‌های متنوعی برای ارتباط بیشتر با کاربر وجود دارد که باید به آن‌ها توجه کرد.

مانند: امکان نمایش رزومه و سوابق کاری پزشک، لیست شرکت‌های بیمه طرف قرارداد با پزشک مورد نظر، قابلیت مشاوره و ویزیت آنلاین و مهمترین ویژگی، امکان رزرو نوبت اینترنتی، مواردی است که در وبسایت خود می‌توانید داشته باشید.

 

امکان رزرو نوبت:

 سفارش طراحی سایت پزشکی همانطور که در ابتدای‌نوشتارگفته شده جزو دسته‌ی طراحی سایت خدماتی به حساب می‌آید. امکان رزرو نوبت نوعی از خدمات مؤثر برای سایت‌های پزشکی است.
کاربران شما می توانند به راحتی در وبسایت پزشکی شما نوبت خود را رزرو کنند. سیستم نوبت‌دهی آنلاین وب سایت پزشکی، می تواند روزهای خالی را با سایر روزها از هم تفکیک کند و آن‌ها را در اختیار کاربر قرار دهد.
از مزیت‌های این سیستم می‌توان به صرفه‌جویی در زمان، حذف نوبت‌های دفتری و سیستم نوبت‌دهی قدیمی و ایجاد نظم اشاره‌ کرد. بدین صورت که تمامی نوبت‌های رزرو شده در پنل مدیریت شما به شما نمایش داده می‌شود،  به همراه اطلاعاتی از بیمار که قبل از ویزیت می‌توانید آن‌ها را مطالعه کنید. در این صورت دیگر نیازی به بایگانی پرونده‌های پزشکی بیماران به صورت کاغدی نخواهید داشت.

 

سفارش طراحی سایت پزشکی

 

امکان ویزیت اینترنتی:

یکی از نکاتی که می‌تواند سایت شما را نسبت به دیگر پزشکان پربازدید تر کند، این است که هنگام سفارش طراحی سایت پزشکی خود به موضوع ویزیت و دریافت نسخه به صورت کاملاً اینترنتی و غیرحضوری بپردازید. مراجعین شما می‌توانند حق ویزیت خود را به صورت اینترنتی پرداخت کنند و سر ساعت مشخص، شما به عنوان پزشک مربوطه آن‌ها را ویزیت کنید و نسخه دارویی را به ایمیل بیمار بفرستید.

 

امکان درخواست مشاوره:

اگر سفارش سایت پزشکی خود را به استودیو تبلیغاتی نوژن بدهید، کاربران شما می توانند با استفاده از یک فرم طراحی شده، اطلاعات تماس و علائم خود را وارد کنند. این اطلاعات به ایمیل مدیر سایت شما ارسال می شود و پزشکان می توانند بعد از مطالعه آن، در صورت تمایل برای انجام مشاوره با بیمار تماس بگیرند. برای سفارش ‌طراحی ‌سایت ‌پزشکی یکی از مسائل مورد نیاز، وجود را‌ه‌های ارتباطی برای بیماران می‌باشد که در این محصول برای بیماران راه‌های ارتباطی متعددی در نظر گرفته شده است.

 

نکات مهم طراحی سایت پزشکی آنلاین:

 

هنگام سفارش طراحی سایت پزشکی خود می‌توانید این نکته را لحاظ کنید که در صفحه مربوط به هر پزشک، مراجعین بتوانند عکس و ویدیوی  پزشک، آدرس و شماره تلفن کلینیک، شماره نظام پزشکی، مطالب مورد نظرمراجعه کنندگان (فیلم‌ها یا مطالب پیشگیری از انواع بیماری‌ها یا توضیحات کامل بیماری‌های شایع و…)، نمونه جراحی‌ها (بیشتر برای کلینیک‌های زیبایی و دندان پزشکی‌ها استفاده می‌شود) و دیدگاه‌های مراجعه‌کنندگان دیگر را درباره پزشک مورد نظر نیز ببینند. روزهای کاری به همراه ساعت کاری پزشک هم به‌صورت کاملاً مشخص در سایت قرار بگیرد. همچنین می‌توانند به هر پزشک پس از انجام مشاوره امتیاز بدهند و نظر خود را از تجربه ای که داشتند را در سایت درج کنند.

این کار باعث می‌شود ارائه خدمات شما به مراجعه کنندگانتان روز به ‌روز بهتر شود و این نشان از تعهد و همکاری متقابل بین پزشکان و کاربران دارد.

مشاوره و راهنمایی

کاملاً رایگان

در صورتی که برای ثبت سفارش نیاز به راهنمایی دارید و یا درباره خدمات ما سوالی دارید، اینجا کلیک/تاچ کنید.

اگر قصد سفارش طراحی سایت پزشکی خود را دارید، می‌توانید صفر تا صد این کار را به استودیو تبلیغاتی نوژن  بسپارید. ما در استودیو تبلیغاتی نوژن آماده ارائه حرفه‌ای ترین خدمات و خلاقانه‌ترین ایده‌ها برای طراحی سایت پزشکی شما هستیم. جهت اطلاعات بیشتر از نحوه کار ما و مشاهده نمونه کارها، به سایت استودیو تبلیغاتی نوژن مراجعه کرده و  به قسمت نمونه کارها بروید.

مشاوره تلفنی رایگان با کارشناسان استودیو تبلیغاتی نوژن

مطالب دیگر