تبلیغات‌ ویدئویی در اینستاگرام بهترین راه برای جذب مخاطب

تبلیغات‌ ویدئویی در اینستاگرام

آیا می‌دانستید که ماهانه ۱میلیارد اکانت فعال در اینستاگرام وجود دارد؟ نیمی از این اکانت‌ها به صورت روزانه فعال هستند! با توجه به اینکه مصرف‌کنندگان زمان بیشتری را در اینستاگرام صرف می‌کنند، احتمالاً شاهد خواهید بود که کسب و کارهای بیشتری (از جمله رقبای شما) شروع به تبلیغات‌ ویدئویی در اینستاگرام می‌کنند.

چرا کسب و کار شما به تبلیغات‌ ویدئویی در اینستاگرام نیاز دارد؟

زمان آن فرا رسیده است که برندها داستان‌های خود را با ویدیو تعریف کنند، و در اینجا بررسی می‌کنیم که چرا باید از  تبلیغات‌ ویدئویی در اینستاگرام استفاده کرد.

اینستاگرام مکانی برای کشف شدن است

در ژانویه ۲۰۱۸، شریل سندبرگ، مدیر اجرایی فیس بوک به اشتراک گذاشت که دو سوم بازدیدکنندگان پروفایل اینستاگرام یک کسب و کار، آن را دنبال نمی‌کنند. همین چند ماه پیش، فیسبوک به اشتراک گذاشت که حدود ۲۰ درصد از زمان صرف‌شده در اینستاگرام در تب اکسپلور است. نمی‌توان انکار کرد که اینستاگرام مکانی برای کشف برندها و شناسایی آن‌ها می‌باشد.

از آنجایی که ارزش یک عکس برابر است با هزاران کلمه، ویدیو می‌تواند حتی ارزش بیشتری را انتقال دهد. تبلیغات‌ ویدئویی در اینستاگرام فرصتی را برای نمایش شخصیت، تیم و داستان‌های برند به شیوه‌ای قانع‌کننده در اختیار شما می‌گذارد.

 

 

فید اینستاگرام برای تبلیغات ویدئویی آماده است

۷۳ درصد از مصرف‌کنندگان اظهار می‌کنند که هنگام تصمیم‌گیری برای خرید، تحت تأثیر حضور یک برند در رسانه‌های اجتماعی قرار می‌گیرند و ۳۲ درصد قبل از وب‌سایت، حساب‌های رسانه‌های اجتماعی برند را مورد بررسی قرار می‌دهند.

با توجه به اینکه اکثر افرادی که کسب و کار شما را در اینستاگرام کشف می‌کنند هنوز دنبال‌کننده شما نیستند، فید مکانی عالی برای نشان دادن شخصیتتان به عنوان یک برند است و فرصتی فوق‌العاده را به شما ارائه می‌دهد تا از سایر انواع محتوا متمایز شوید.

به‌علاوه، استفاده از هشتگ‌ها، بهره‌گیری از ویژگی‌های موقعیت جغرافیایی، و تگ کردن افراد و پروفایل‌ها در ویدیوهایتان می‌تواند به شما کمک کند تا با مشتریان جدید در فید روبرو شوید، حتی اگر آن‌ها از پروفایل اینستاگرام شما بازدید نکرده باشند.

تبلیغات‌ ویدئویی در اینستاگرام بیشترین مشارکت را به دنبال دارد

هنوز مطمئن نیستید که آیا تبلیغات‌ ویدئویی در اینستاگرام برای کسب و کارتان مناسب است؟ این مطالعه اخیر را بررسی کنید:

ابزار تجزیه و تحلیل رسانه‌های اجتماعی Quinty یک تحقیق جامع در اینستاگرام انجام داد. با تجزیه و تحلیل بیش از ۹ میلیون پست، آن‌ها کشف کردند که ویدئو تا ۲۱٪ بیشتر از تصاویر در اینستاگرام تعامل به دنبال دارد – با این حال عکس‌ها همچنان محبوب‌ترین نوع پست هستند.

یک فرصت منحصر به فرد برای شما و کسب و کارتان وجود دارد که با تبلیغات‌ ویدئویی در اینستاگرام از دیگران متمایز شوید – نوعی محتوا که تعاملات بیشتری را ایجاد می‌کند و ممکن است رقبای شما از آن استفاده نکنند.

 

تبلیغات‌ ویدئویی در اینستاگرام

 

تولید ویدئویی تبلیغاتی توسط پیج پرمخاطب یا اینفلوئنسر

از ابتدای مبحث تبلیغات‌ ویدئویی در اینستاگرام تا الان درباره‌ی چگونگی روش‌های اجرای تبلیغات ویدیویی به شما توضیح داده ایم. امروزه مخاطبین فضای مجازی کم‌تر از پیش حوصله خواندن تبلیغات متنی را دارند و بیشتر علاقمند به تبلبغات ویدئویی کلامی شده‌اند،  یکی دیگر از روش‌های تبلیغات‌ ویدئویی در اینستاگرام، تولید محتوای تبلیغاتی توسط اینفلوئنسرها است، کع به این دسته از تبلیغات، اینفلوئنسر مارکتینگ می‌گویند.

تبلیغات کلامی از ابتدا تا به الآن در بالاترین حد ثأثیرگذاری بر مخاطب قرار دارد. اصولا اگر شما نام محصولی را از زبان دوستانتان یا اعضای خانواده خود بشنوید، تمایل به خرید آن محصول را بیشتر خواهید داشت. تولید تبلیغات‌ ویدئویی در اینستاگرام توسط یک اینفلوئنسر نیز همین نتیجه را دارد. اگر افراد مشهور از زبان خود محصول یا خدمات شما را معرفی کنند، چون در بین عموم مردم محبوب  و قابل اعتماد هستند، تأثیر گذاری تبلیغ شما بیشتر خواهد شد.

افرادی که در اینستاگرام دارای کسب‌وکار هستند، تبلیغات خود را در قالب یک ویدیو معرفی کلامی از طریق اینستاگرام، پیام خود را به گروه بزرگی از مخاطبانشان که در اینستاگرام فعال هستند می‌رسانند.  به صورت کلی انتشار ویدیو تبلیغاتی توسط اینفلوئنسرها توصیه می‌شود.

چرا؟ زیرا استفاده از افراد مشهور در تبلیغات‌ ویدئویی در اینستاگرام باعث تأثیرگذاری چهره در ذهن مخاطب می‌شود و همان‌طوری که می‌دانیم ارتباط انسانی از طریق ویدیو برای تبلیغات، به مراتب کارآمدتر خواهد بود. به همین دلیل روز به روز انجام این نوع تبلیغات توسط کسب‌وکارها در حال افزایش است.

 

سخن پایانی

در انتها به این نتیجه خواهیم رسید که بهترین نوع تبلیغات در فضای مجازی، تبلیغات‌ ویدئویی در اینستاگرام است..

ساخت ویدیو تبلیغاتی با هدف جذب مخاطب و تعامل بیشتر با آن‌ها صورت می‌گیرد و با این روش شما می‌توانید تأثیرگذاری تبلیغات خود را بر افراد افزایش دهید. زیرا در حال حاضر یکی از مهم ترین روش‌های انتقال پیام، تولید و انتشار ویدیو در شبکه‌های اجتماعی از جمله اینستگرام است.

اگر به تازگی کسب‌و‌کار خود را وارد فضای اینستاگرام کرده‌اید و تجربه انجام تبلیغات در فضای اینستاگرام را ندارید و نگران هزینه‌ها و مخارج ساخت و انتشار تبلیغات ویدئویی هستید و یا در پیدا کردن اینفلوئنسر مرتبط با خدمات و محصولاتتان دچار مشکل شده‌اید، می‌توانید تبلیغات‌ ویدئویی در اینستاگرام کسب‎‌و‌کار خود را به استودیو تبلیغاتی نوژن بسپارید.

 

مشاوره و راهنمایی

کاملاً رایگان

در صورتی که برای ثبت سفارش نیاز به راهنمایی دارید و یا درباره خدمات ما سوالی دارید، اینجا کلیک/تاچ کنید.

 

اینستاگرام در طول سال‌های آینده همچنان توجه مشتریان را به خود جلب خواهد کرد، بنابراین بهترین زمان شروع تبلیغات‌ ویدئویی در اینستاگرام، همین حالا است. این توصیه‌ها را فراموش نکنید:

  • از آنجایی که اینستاگرام یک پلتفرم تلفن همراه است، استفاده از ویدیوهای مربعی یا عمودی از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد.
  • گنجاندن هشتگ‌های مرتبط و تگ کردن سایر حساب‌های مرتبط اینستاگرام، می‌تواند به شما کمک کند تا محتوای خود را در معرض دید افراد بیشتری قرار دهید.

 

مشاوره تلفنی رایگان با کارشناسان استودیو تبلیغاتی نوژن

مطالب دیگر