ساخت سایت اختصاصی خودتان را به حرفه‌ای‌ها بسپارید

ساخت سایت اختصاصی

ساخت سایت اختصاصی دربرگیرنده تمامی فعالیت‌هایی است که جهت طراحی، کدنویسی و پیاده‌سازی یک وبسایت کاملا اختصاصی انجام می‌شوند. هدف از ساخت سایت اختصاصی، پیاده‌سازی خواسته‌های گوناگون مشتری از جمله دارا بودن ظاهر گرافیکی منحصر به‌فرد، امنیت بالا، سرعت و رابط کاربری مناسب و همچنین به کار گیری آخرین و بهترین تکنولوژی در زمینه طراحی وبسایت می‌باشد.

چرا ساخت سایت اختصاصی؟

طراحی وبسایت اختصاصی یکی از دو مورد اصلی مقابل شما برای ساخت سایت مورد نظرتان است. این مورد در مقابل طراحی سایت آماده قرار می‌گیرد. در ساخت سایت آماده از سیستم‌های مدیریت محتوای حاضر مثل وردپرس برای سایت شما استفاده می‌شود، اما در ساخت سایت اختصاصی، سایت شما از ابتدا به‌صورت تخصصی و اختصاصی کدنویسی می‌شود. این کار موجب این می‌شود که از ایجاد بسیاری از خطاهای مرسوم درسیستم‌های مدیریت محتوای آماده برای شما جلوگیری شود. سیستم‌های مدیریت محتوای آماده اصولا رایگان هستند، برای همین پشتیبانی کمی دارند و کمتر هم به‌روز رسانی می‌شوند و همچنین اینکه احتمال بروز خطا در آن‌ها بسیار بیشتر است.

زمانی که شما از ساخت سایت اختصاصی استفاده می‌کنید، برنامه‌ نویسی که برای اینکار درنظر می‌گیرید با اشراف بر اختلالات رایج در سایت‌های آماده، کدنویسی سایت شما را به صورتی انجام می‌دهد که هیچ گونه اختلالی برای سایت شما اتفاق نیفتد. لازم به ذکر است بدانید که، چه برنامه‌ نویس سایت شما یک فرد باشد و چه یک شرکت باشد، درکنار ساخت سایت اختصاصی، پشتیبانی هم برای آن باید در نظر گرفته شود.

در کنار همه این موارد، معمولاً ساخت سایت اختصاصی این اجازه را به شما می‌دهد که هر امکاناتی نیاز داشته باشید را به سایت خود اضافه یا کم کنید. امنیت بالا، سرعت بالا، طراحی واکنش گرا، امکانات اضافه و… از‌جمله مهم‌ترین آیتم‌هایی هستند که با ساخت سایت اختصاصی دردسترس شما قرار می‌گیرند.

 

 

طراحی سایت منطبق بر هویت برند

در ساخت سایت اختصاصی شما می‌توانید سایت خود را دقیقاً مطابق با هویت برند خود طراحی کنید. هر بیزینسی برای توسعه و موفقیت برند خود استراتژی‌های خاصی مشخص کرده و بخشی از بازار را مورد هدف قرار داده است.  به غیر از مبحث استراتژی، تمامی کسب و کار‌ها شخصیت و هویت خاصی را برای برند خود در نظر گرفته‌اند؛ این هویت شامل: فونت و اندازه فونت، رنگ سازمانی، لوگو، تایپوگرافی اختصاصی است. اصولا باید مشتریانی که وارد سایت اختصاصی شما می‌شوند هویت برند شما را احساس کنند. این اتفاق تنها با استفاده از المان‌های هویت بصری در طراحی سایت شما خواهد افتاد. استودیو تبلیغاتی نوژن با طراحی وبسایت اختصاصی شما می‌توانید هویت برند خود را در سایتتان جاری کنید.

 

مزایای ساخت سایت اختصاصی

اگر به فعالیت و هدف پیشبینی‌شده برای سایتتان ایمان دارید و فکر می‌کنید از خدمات یا سایت‌های رقبا برتر است، کافیست با سفارش سایت اختصاصی و بیان نیازها و دغدغه‌های ذهنیتان، آن را در قالبی مناسب و در بستر یک سایت اختصاصی سریع و کاربردی تحویل بگیرید. با این کار می‌توانید مزیت‌های رقابتی خاصی ارائه دهید که در سایت‌های مشابه دیده نمی‌شود و فاصله خود را با رقبا بیشتر سازید. از این رو، تیم استودیو تبلیغاتی نوژن به صورت کاملا حرفه‌ای در این حوضه در کنار شما خواهد بود.

تکنولوژی مورد استفاده در بهترین سایت‌های جهان

در بسیاری از شرکت‌های بزرگ دنیا از جمله godaddy، dell، Airbnb و شرکت‌های فعال در ایران، ساخت سایت اختصاصی با به کارگیری آخرین نسخه از تکنولوژی‌های جاوا اسکریپت و PHP، یک اصل اساسی محسوب می‌شود تا امکان توسعه راحت و بروزرسانی دائمی سایت همراه با تغییر خواسته‌های نسل جدید امکان‌پذیر شود.

 

ساخت سایت اختصاصی

 

تبدیل کسب و کار نوپا به یک شرکت موفق

ممکن است این دغدغه را در سر داشته باشید که هنوز دارای یک کسب و کار بزرگ مانند رقبایتان نیستید؛ یا هزینه و بودجه کافی جهت پیاده‌سازی یک سایت با تمامی امکانات مد‌‌نظر خودتان را ندارید. اما نگران نباشید، با سفارش سایت اختصاصی می‌توانید در ابتدا یک سایت کوچک با هزینه‌ای معقول سفارش داده و در آینده با کمک قابلیت توسعه وبسایت‌های اختصاصی، به مرور ویژگی‌های دلخواهتان (از جمله خرید آنلاین، فروشگاه اینترنتی، باشگاه مشتریان و …) را روی آن فعال نمایید. این مهم‌ترین و کلیدی‌ترین تفاوت وبسایت اختصاصی با وبسایت‌های وردپرسی و موارد دیگر است که باعث صرفه‌جویی زیادی در آینده کسب و کار شما می‌شود.

 

ظاهر گرافیکی خاص و شیک

مطمئنا هیچ کس دوست ندارد وبسایتی مشابه یا کپی سایر سایت‌ها یا رقبا داشته باشد. اگر شما هم با این ایده موافق هستید و از قالب‌های تکراری، سایت‌های یکنواخت و فاقد خلاقیت وردپرسی و … خسته شده‌اید، بهترین گزینه پیش رویتان ساخت سایت اختصاصی است. با این کار می‌توانید طرح و ایده دلخواه خود را که با رویکرد، هدف، رنگ‌بندی و هویت سازمانی شما متناسب می‌باشد، در قالب یک سایت بسیار قدرتمند و منحصر به فرد پیاده‌سازی نمایید.

سرعت لود و امنیت بسیار بالا

سرعت بارگذاری سریع و امنیت بالای سایت، یکی از فاکتورهای بسیار مهم هنگام سفارش طراحی سایت می‌باشد. هر دوی این عوامل در سئوی سایت نقش پررنگی ایفا می‌کنند و بر کسی پوشیده نیست که امنیت سایت‌های اختصاصی از ویژگی‌های کلیدی آن‌ها در مقایسه با سایت‌های وردپرسی و غیره است. اگر به حفظ اطلاعات خود اهمیت می‌دهید، ساخت سایت اختصاصی را به شما توصیه می‌کنیم.

 

مشاوره و راهنمایی

کاملاً رایگان

در صورتی که برای ثبت سفارش نیاز به راهنمایی دارید و یا درباره خدمات ما سوالی دارید، اینجا کلیک/تاچ کنید.

 

سخن پایانی

در این مطلب بررسی کردیم که سایت اختصاصی چیست و چه مزایایی دارد. با توجه به تمامی موارد ذکر شده، اگر می‌خواهید بدون دردسر و نگرانی، کسب و کاری موفق داشته باشید بهتر است همین حالا سایت اختصاصی خود را به ما در استودیو تبلیغاتی نوژن سفارش دهید.

 

مشاوره تلفنی رایگان با کارشناسان استودیو تبلیغاتی نوژن

مطالب دیگر