طراحی سایت اختصاصی

طراحی سایت اختصاصی

طراحی سایت اختصاصی دربرگیرنده تمامی فعالیت‌هایی است که جهت طراحی، کدنویسی و پیاده‌سازی یک وبسایت کاملا اختصاصی انجام می‌شوند. هدف از طراحی یک وبسایت اختصاصی، پیاده‌سازی خواسته‌های گناگون مشتری از جمله دارا بودن ظاهر گرافیکی منحصر به فرد، امنیت بالا، سرعت و رابط کاربری مناسب و همچنین به کار گیری آخرین و بهترین تکنولوژی در زمینه طراحی وبسایت می‌باشد.

مزایای طراحی سایت اختصاصی

اگر به فعالیت و هدف پیشبینی‌شده برای سایتتان ایمان دارید و فکر می‌کنید از خدمات یا سایت‌های رقبا برتر است، کافیست با سفارش طراحی وبسایت اختصاصی و بیان نیازها و دغدغه‌های ذهنیتان، آن را در قالبی مناسب و در بستر یک سایت سریع و کاربردی تحویل بگیرید. با این کار می‌توانید مزیت‌های رقابتی خاصی ارائه دهید که در سایت‌های مشابه دیده نمی‌شود و فاصله خود را با رقبا بیشتر سازید.

تکنولوژی مورد استفاده در بهترین سایت‌های جهان

در بسیاری از شرکت‌های بزرگ دنیا از جمله godaddy، dell، Airbnb و شرکت‌های فعال در ایران، طراحی سایت اختصاصی با به کارگیری آخرین نسخه از تکنولوژی‌های جاوا اسکریپت و PHP، یک اصل اساسی محسوب می‌شود تا امکان توسعه راحت و به‌روزرسانی دائمی سایت همراه با تغییر خواسته‌های نسل جدید امکان‌پذیر شود.

تبدیل کسب و کار نوپا به یک شرکت موفق

ممکن است این دغدغه را در سر داشته باشید که هنوز دارای یک کسب و کار بزرگ مانند رقبایتان نیستید؛ یا هزینه و بودجه کافی جهت پیاده‌سازی یک سایت با تمامی امکانات مد نظر خودتان را ندارید. اما نگران نباشید، با سفارش طراحی وبسایت اختصاصی می‌توانید در ابتدا یک سایت کوچک با هزینه‌ای معقول سفارش داده و در آینده با کمک قابلیت توسعه وب‌سایت‌های اختصاصی، به مرور ویژگی‌های دلخواهتان (از جمله خرید آنلاین، فروشگاه اینترنتی، باشگاه مشتریان و …) را روی آن فعال نمایید. این مهم‌ترین و کلیدی‌ترین تفاوت وبسایت اختصاصی با وبسایت‌های وردپرسی و موارد دیگر است که باعث صرفه‌جویی زیادی در آینده کسب و کار شما می‌شود.

ظاهر گرافیکی خاص و شیک با طراحی سایت اختصاصی

مطمئنا هیچ کس دوست ندارد وبسایتی مشابه یا کپی سایر سایت‌ها یا رقبا داشته باشد. اگر شما هم با این ایده موافق هستید و از قالب‌های تکراری، سایت‌های یکنواخت و فاقد خلاقیت وردپرسی و … خسته شده‌اید، بهترین گزینه پیش رویتان طراحی سایت اختصاصی است. با این کار می‌توانید طرح و ایده دلخواه خود را که با رویکرد، هدف، رنگ‌بندی و هویت سازمانی شما متناسب می‌باشد، در قالب یک سایت بسیار قدرتمند و منحصر به فرد پیاده‌سازی نمایید.

سرعت لود و امنیت بسیار بالا

سرعت بارگذاری سریع و امنیت بالای سایت، یکی از فاکتورهای بسیار مهم هنگام سفارش طراحی سایت می‌باشد. هر دوی این عوامل در سئوی سایت نقش پررنگی ایفا می‌کنند و بر کسی پوشیده نیست که امنیت سایت‌های اختصاصی از ویژگی‌های کلیدی آن‌ها در مقایسه با سایت‌های وردپرسی و غیره است. اگر به حفظ اطلاعات خود اهمیت می‌دهید، طراحی سایت اختصاصی را به شما توصیه می‌کنیم.

مشاوره و راهنمایی

کاملاً رایگان

در صورتی که برای ثبت سفارش نیاز به راهنمایی دارید و یا درباره خدمات ما سوالی دارید، اینجا کلیک/تاچ کنید.

سخن پایانی

در این مطلب بررسی کردیم که سایت اختصاصی چیست و چه مزایایی دارد. با توجه به تمامی موارد ذکرشده، اگر می‌خواهید بدون دردسر و نگرانی، کسب و کاری موفق داشته باشید بهتر است همین حالا سایت اختصاصی خود را سفارش دهید!

مشاوره تلفنی رایگان با کارشناسان استودیو تبلیغاتی نوژن

مطالب دیگر