سفارش طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی

نکاتی که قبل از  سفارش طراحی سایت فروشگاهی باید بدانید

تاکنون برای شرکت اقدام به سفارش طراحی سایت فروشگاهی کرده‌اید؟ خب اول از همه بگوییم که طراحی سایت چه برای یک فروشگاه آنلاین چه معرفی یک شرکت و چه حتی یک سایت شخصی ساده، هیچ اهمیتی ندارد زیرا در هر صورت فرآیند پرچالش و طاقت‌فرسایی را طی می‎کنید که یا به موفقیت میرسد و همه از آن راضی خواهند بود یا اینکه نصفه کاره فراموش می‌شود! امیدوارم که شما جزء دسته اول باشید.

خیلی از افراد نسبت به وب‌سایت فروشگاهی آشنایی ندارند و در زمان خرید نیز به هیچ مسئله‌ای اشاره نمی‌کنند. در نتیجه طراح با سلیقه خود مسائل را پیش میبرد که در این بین دلخوری‌هایی به وجود می‌آید زیرا سلایق متفاوت است. از همین‌رو همیشه توصیه می‌شود قبل از سفارش طراحی سایت فروشگاهی به برخی نکات توجه کنید. قصد داریم در ادامه شما را با این نکات آشنا کنیم. پس با ما همراه باشید.

برای سفارش طراحی سایت فروشگاهی به خوبی تحقیق کنید

پس از اینکه تصمیم به سفارش طراحی سایت فروشگاهی گرفتید باید به خوبی تحقیق کنید. باید نسبت به مشتریان هدف‌تان آگاهی کاملی بدست آورید. درواقع باید بدانید که از طریق سایت طراحی شده خود قصد برقراری ارتباط با کدام دسته از افراد جامعه را دارید. به عنوان مثال؛ آیا میخواهید با نوجوانان و جوانان، زنان و مردان، سالمندان، مادران و پدران،  مدیران و صاحبان کسب و …. ارتباط داشته باشید؟

بعد از مشخص کردن هدف، تقریبا تهیه عناصر و امکانات سایت و… بسیار راحت‌تر خواهد بود. درواقع به سراغ ظاهری برای سایت خود خواهید رفت که با سلیقه مخاطب‌تان مطابقت دارد.

میزان بودجه را مشخص کنید

با تعیین بوده در زمان سفارش طراحی سایت فروشگاهی به سریع‌تر پیش رفتن پروژه کمک خواهید کرد. اگر بودجه‌ای که در نظر میگیرید؛ کمتر از 2،000،000 تومان باشد؛ احتمالا سایت حرفه‌ای و اختصاصی را دریافت نخواهید کرد. در این موقعیت CMSهای آماده بهترین گزینه برای شماست که اغلب مشکلات زیادی را به همراه دارد. پس قبل از خرید وب‌سایت فروشگاهی حتما کمی پرس و جو کرده تا از مزنه بازار مطلع شوید؛ سپس بودجه‌ای مشخص کرده و طبق آن پیش بروید.

انتخاب شرکت برای سفارش طراحی سایت فروشگاهی

خب زمانی که امکانات مورد نیاز وب سایت خود را مشخص کردید، بودجه‌ای برای آن در نظر گرفتید و مخاطب را شناختید فکر میکنید زمان چه چیزی فرا رسیده؟ خب حال زمان آن است که شرکتی باتجربه و متخصص را برای سفارش ساخت وب‌سایت فروشگاهی انتخاب کنید. این مرحله را باید مهم‌ترین قسمت از طراحی سایت بدانید. سعی کنید به سراغ شرکتی بروید که شما را سردرگم نکند! حتما نمونه کارهای شرکت را ببینید، به چگونگی برخورد آنها با مشتری و پشتیبانی خدمات‎شان توجه کنید. ملاقاتی حضوری با مسئولان بخش طراحی سایت ترتیب دهید و سبک طراحی‌های مشابه با خواسته‌تان را ببینید.

مشاوره و راهنمایی

کاملاً رایگان

در صورتی که برای ثبت سفارش نیاز به راهنمایی دارید و یا درباره خدمات ما سوالی دارید، اینجا کلیک/تاچ کنید.

این موارد کمک می‌کند تا در نهایت یک سایت فروشگاهی بسیار خاص و چشم نواز را بدست آورید. اگر فکر میکنید هم‌اکنون خواهان سفارش طراحی سایت فروشگاهی هستید؛ با کارشناسان و متخصصان ما ارتباط برقرار کنید. راهنمایی‌های کامل و دقیقی را در اختیار شما قرار خواهند داد.

مشاوره تلفنی رایگان با کارشناسان استودیو تبلیغاتی نوژن

مطالب دیگر