طراحی اپلیکیشن فروشگاهی

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی یکی از حیطه های محبوب و پردرآمد در هر کسب و کاری انگاشته می‌گردد. طراحی اپلیکیشن فروشگاهی گوشی هوشمند یکی از مسیر‌های رابطه با خریدار، شناساندن محصول ها و عرضه خدمت ها به آنهاست. هرکسی باتوجه به نوع تجارت خویش و محصولی که می‌فروشد باید یک اپ فروش داشته باشد. اخیراً با به کار بردن بیشتر از موبایل، درصد زیادی از خریدها از روش اپ‌های گوشی هوشمند اعمال می‌گردد. با طراحی اپلیکیشن فروشگاهی Android و ios، دائم در دستان خریدار خواهید بود، می‌توانید هر زمان با ارسال اطلاعیه آنان را از خبرها و تخفیف‌ها آگاه نمایید، در هر هنگام با آنان رابطه بگیرید، محصول های تازه خویش را در هر هنگام وارد اپ نموده و از همه ی مزایای اپ فروشگاهی بهره ببرید.

اپ فروشگاهی چیست؟

در صورتی که به شما بگویند یک چاره ساده وجود دارد که می‌توانید فروش خویش را خیلی بیشتر نموده و مشتریان زیادی را جذب نمایید و همچنین برند تجاری خویش را با اعتبار نمایید چه می‌گویید؟ طراحی اپلیکیشن فروشگاهی راهی ساده برای بیشتر شدن مشتریان شما و درنتیجه بیشتر شدن فروش شماست. طبق حساب شمار افرادی که خرید کردن در اینترنت را اولویت می‌دهند روز به روز در حال بیشتر شدن می باشد. از مثال‌های خارجی اپ فروشگاهی می‌توان به آمازون، علی بابا و… اشاره کرد. از اصلی ترین‌ دلایل خریداری اپ‌ فروشگاهی Android و ios، جذابیت های خرید کردن در اینترنت می باشد. اپ فروشگاهی Android یک سامانه فروش محصول ها برپایه اینترنت می باشد که برخلاف فروش‌گاه برپایه اینترنت که در بستر وب سایت اعمال می‌گردد، فروش اجناس در اپ اعمال می‌گردد. برای راهنمایی خرید کردن اپ فروشگاهی Android از فرم صفحه تماس با ما استفاده کنید.

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی

مزایای اپ فروشگاهی Android

بالا بردن ارزش فروش‌گاه

یکی از مزایای تولید اپ Commerce، خلق برندسازی برای تجارت شما می باشد. با داشتن یک اپ فروشگاهی ارزش فروش‌گاه خویش را در مقایسه با فروشندگان سنتی بالاتر می‌برید.

مصرف کم در تایم و بودجه

از اصلی ترین مزایای تولید اپ فروشگاهی، مصرف کم در زمان و قیمت می باشد. خریدار بجای اتلاف وقت در دست یابی به فروش‌گاه، به شکل online خرید کردن خویش را ادامه می‌دهد.

آگهی بازرگانی موثر و هدفمند

از خصوصیت‌های تولید اپ Commerce، خلق آگهی بازرگانی موثر وهدفمند برای مشتریان می باشد. با تولید اپ فروشگاهی درحال ترویج برند و شاخه تلاش خویش هستید.

داشتن خریداران وفادار

با عرضه خدمت ها با مرغوبیت به شکل برخط و هرآنچه که خریدار می‌خواهد، موجب رضایت خریدار می‌شوید و در ادامه مشتریانی وفادار خواهید داشت. از این رو طیف مشتریان خویش را بیشتر می کنید.

خرید کردن راحت و بلافاصله

سادگی به کار بردن اپ و سرعت به کار بردن آن از خصوصیت های پر اهمیت خلق اپ فروش می باشد. با اجرای رابط و تجربه کاربری عالی می‌توانید در این زمینه پیروزی بسیاری داشته باشید.

پشتیبانی برخط

برای رسیدن به رضایت خریدار و خلق اعتماد خریدار، اپ فروشگاهی باید پشتیبانی online داشته باشد تا در هر هنگام خریدار بتواند با شما رابطه برقرارکند.

 

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی برای چه افرادی مطلوب می باشد؟

هر تجارتی که جنس و خدماتی را عرضه می‌دهد می‌تواند یک اپ فروش‌گاه برپایه اینترنت داشته باشد. فرقی نمی‌کند که کالای تحویل دادنی می‌فروشید یا کالای دیجیتال؛ شما با تولید اپ فروشگاهی Android و ios مالک یک تجارت تحت وب می‌شوید. می‌توانید همه ی محصول های خویش را به شکل برخط در همه ی ساعات شبانه روز بفروشید. از این روش دایره مشتریان خویش را بیشتر کرده و به سود قابل توجهی دست می‌یابید. استودیو نوژن همچنین تولید وب سایت شرکتی را به شکل پیشرفته انجام خواهد داد. برای خرید کردن اپ فروشگاهی Android از روش فرم راهنمایی با مشاوران ما در تماس بمانید.

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی

ضرورت تولید اپ فروشگاهی Android

تولید اپ Commerce یا همان اپ فروشگاهی از اصلی ترین هدف های هر کسب و کاری می باشد. بازار اپلیکیشنهای خرید کردن در اینترنت، در مقایسه با سالیان پیش چندین برابر شده می باشد. اخیراً آدم ها خرید کردن در اینترنت را زیاد اولویت می‌دهند. باتوجه به اینکه ۴۸ درصد از بازدید از وب سایت ها در تلفن های همراه استفاده می‌گردد وبالای 70 درصد از افراد خرید کردن برپایه اینترنت را اولویت می‌دهند تولید اپ فروشگاهی یکی از اصلی ترین فاکتورها برای دست یابی به پیروزی می باشد. خرده فروشی های آفلاین به زودی با شکست مواجه می‌شوند و به جای آن خرید کردن در اینترنت می باشد که به سرعت در حال بیشتر شدن می باشد.

 

مثال اپ‌های فروشگاهی

دیجی کالا Digikala

دیجی کالا از مشهور ترین مثال اپ فروشگاهی Android می باشد. دیجی کالا با آمار روزمره بیشتر از 2 میلیون شخص از اپ‌های پرطرفدار در عرصه تجارت اینترنت می باشد. دیجی کالا مجموعه بندی کاملی را دارا می باشد. حدودا هر شی ای در دیجی کالا فروخته می‌ شود. این گوناگونی محصول ها و عرضه خدمت های نیکو به خریدار، آن را به یکی از پرطرفدار ترین اپ ها تبدیل نموده است. از خصوصیت های بارز دیجی کالا می‌توان به مجموعه بندی زیاد و متنوع, گوناگونی بی نظیر محصول ها، ارسال مجانی محصول ها بالای 200 هزار تومان، پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز ضمانت بازگشت کالا، امکان تحویل سریع، امکان تحویل در روز دلخواه به دست خریدار و… می باشد.

اسنپ مارکت Snappmarket

اسنپ مارکت از تعامل دو شرکت بزرگ اسنپ و هایپراستار پدید آمد. خریداران می‌توانند همه ی اجناس و محصول های سوپرمارکتی مورد نیاز خویش را به شکل online و مستقیم از هایپر استارها خریداری کنند. اسنپ مارکت همه ی مناطق شهر تهران را پوشش می‌دهد. از مزایای خرید کردن در اینترنت از اسنپ مارکت می‌توان به مصرف کم در وقت با صرف نظر از رفتن به فروش‌گاه، به کار بردن از تخفیف های ویژه، دیدن سابقه خرید کردن خریدار با دقت به خریدهای قبلی خریدار، کاربری ساده، گوناگونی محصول ها و… اشاره کرد. البته در اسنپ مارکت تنها اجناس سوپرمارکتی یافت نمی‌گردد بلکه همه ی محصولاتی که در هایپر استار ها می باشد را می‌توان خرید کردن کرد.

 

تولید اپ فروشگاهی Android

تولید اپ فروشگاهی Android راهی ساده برای کسب درآمد و توسعه تجارت می باشد. تولید اپ فروشگاهی Android موجب رونق و موفقیت تجارت شما شده که اینکار برای شما مزایای زیادی دارد. جذب مشتریان افزون و بیشتر شدن سود از مزایای اساسی این قصد می باشد. سنتی بودن بقیه جوابگوی نیازهای مشتریان امروزه نیست. در اپ فروشگاهی Android می‌توانید فروش‌گاه در اینترنت تجارت خویش را داشته شوید. محصول ها و خدمت ها خویش را شناساندن نموده، به صفحه پرداخت آنلاین متصل شوید تا مشتریان بتوانند به شکل در اینترنت خرید کردن کنند، با مشتریان در رابطه شوید، گفتگوی برخط داشته شوید، ولو می‌توانید در اپ خویش آگهی بازرگانی اعمال دهید. برای پیروزی در تولید اپ فروشگاهی Android به شکل پیشرفته محتاج تولید رابط کاربری و تجربه کاربری پیشرفته هستید.

اپ چند فروشگاهی

اپ چند فروشگاهی یا market place بستری برای فروش محصول ها می باشد که می‌توانید علاوه بر فروش محصول ها خویش، محصول ها دیگر فروشندگان را در آن به فروش برسانید. در این مورد نیازی به انبار برای نگه داری کالاها دیگر فروشندگان نیست. دیجی کالا از مشهور ترین مثال های اپ چند فروشگاهی می باشد. فروشنده های بقیه موظفند چند درصد از فروش خویش را به رئیس وب سایت بدهند. eBay از مشهور ترین اپ های چند فروشگاهی می باشد. برای خرید کردن اپ فروشگاهی Android با تیم نوژن در تماس باشید.

 

چگونه اپلیکیشنی مانند دیجی کالا داشته باشیم؟

دیجی کالا یک اپ فروشگاهی می باشد که چند سالیست به محبوبیت فراوانی رسیده می باشد. دلیل آن نیز تولید استاندارد، فروش محصول ها متنوع، داشتن پیک اختصاصی و… می باشد. در صورتی که می خواهید اپلیکیشنی مانند دیجی کالا داشته باشید می‌توانید با تیم پیشرفته نوژن در ارتباط بمانید تا با مشاوران ما مکالمه نمایید.

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی

اقسام طراحی اپلیکیشن فروشگاهی Android

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی محصول های دیجیتالی

برخلاف اجناس تحویل دادنی که با دست قابل لمس هستند، کالای دیجیتال محصولی می باشد که به شکل تحویل دادنی قابل لمس نیست. این جنس به شکل یک فایل می باشد که می‌توان آن را دانلود یا پخش کرد. کتاب آنلاین، موزیک، فیلم، عکس، پادکست و هرچیزی که قابلیت دانلود داشته باشد جز کالای دیجیتال انگاشته می‌گردد. می‌توانید در اپ خویش همه ی اجناس دیجیتالی خویش را به فروش برسانید. مزیت این جنس در مقایسه با کالای تحویل دادنی، عدم نیاز بهای ارسال پستی، عدم اتمام جنس، سود زیادتر و مصرف کم در وقت خریدار می باشد.

تولید اپ فروشگاهی محصول های تحویل دادنی

هدف از تولید اپ فروشگاهی Android محصول ها تحویل دادنی، همه ی اجناس و محصولاتی که به شکل تحویل دادنی قابل لمس هستند. پوشاک، لوازم خانگی، لوازم برقی، خوراک و…از این مجموعه هستند. می‌توانید اپلیکیشنی داشته شوید و همه ی اجناس تحویل دادنی خویش را در آن بفروش برسانید. کاربرها با جستجوی کالای مورد نیاز خویش در موتورهای کاوش، به فراورده شما دسترسی پیدا نموده و می‌توانند مستقیما به صفحه پرداخت آنلاین متصل شده و خرید کردن در اینترنت خویش را اعمال دهند. شما نیز می‌توانید کالای مطلوب خریدار را با ارسال پستی یا پیک ارسال کنید.

 

 

مشاوره تلفنی رایگان با کارشناسان استودیو تبلیغاتی نوژن

مطالب دیگر