سفارش تولید پادکست

سفارش تولید پادکست | قیمت ضبط پادکست | تهیه محتوای صوتی | استودیو تبلیغاتی نوژن

امروزه پادکست یکی از محبوب­ترین انواع محتوای صوتی بشمار می­‌رود. علاوه بر سفارش تولید محتوای ویدیویی یا تصویری، سفارش تولید پادکست به استودیو تبلیغاتی نوژن نیز می­‌تواند در ایجاد ارتباط بین کاربر و شما بسیار موثر باشد. شما با تولید پادکست، پیام خود را مستقیما به شنونده با لحن رسا و شیوا می‌رسانید.

شاید بپرسید که یک پادکست خوب چه ویژگی­‌هایی دارد؟ آیا من هم می­‌توانم سفارش ساخت پادکست بدهم؟ در ادامه این مطلب به این سوالات پاسخ خواهیم داد.

پادکست (Podcast) چیست؟

پادکست محتوای صوتی منتشر شده در اینترنت، توسط اشخاص مختلف با موضوعات متنوع می­‌باشد. پادکست­‌ها مانند رادیو هستند، با این تفاوت که شنونده­‌ی رادیو در انتخاب محتوای صوتی مورد نظرش محدودتر است. اما پادکست­‌ها مثل برنامه‌­های رادیویی محدودیت ندارند و شنونده می‌­تواند انتخاب کند که کدام پادکست را در چه زمانی گوش دهد.

مزایای سفارش تولید پادکست

پادکست­‌ها مزایای بسیار زیادی دارند که به چند مورد از آن­ها اشاره خواهیم کرد:

  • شنیدن موسیقی در کنار متن برای مخاطبان می­‌تواند بسیار جذاب باشد.­
  • پادکست‌­­­ها می‌­توانند تلفظ صحیح بسیاری از کلمات را به مخاطب یاد دهند.
  • اگر موضوع پادکست آموزشی باشد، نسبت به محتوای نوشتاری تاثیر بیشتری می‌­گذارد.
  • متن نوشته شده با لحن مد نظر به مخاطب انتقال داده می­شود.
  • پادکست­ برای مخاطبانی که علاقه به خواندن متون ندارند مناسب است.

معیارهای یک پادکست خوب

– انتخاب تیم با تجربه در ضبط پادکست بسیار اهمیت دارد. پادکسترهای متخصص توانایی ضبط پادکست خوب و متناسب با موضوع سایت شما را دارند. همانطور که از قدیم گفته‌­اند باید کار را به دست کاردان سپرد! ما در استودیو تبلیغاتی نوژن می‌توانیم بهترین نوع پادکست را برای شما تولید کنیم.

– موضوع مهم بعدی، کیفیت ضبط پادکست شماست. شما با انتخاب تیم متخصص ما می­‌توانید بهترین و با کیفیت ­ترین پادکست را داشته باشید.

– در انتخاب موضوع پادکست دقت کنید. سعی کنید موضوعی مرتبط و همه ­پسند را انتخاب نمایید. اگر بیشتر افراد جامعه به موضوع پادکست شما علاقمند باشند، در نتیجه بازدید از سایت شما بالاتر رفته و درآمد بیشتری را برای شما به همراه خواهد داشت. برای انتخاب موضوع پادکست نیز می‌توانید با تیم نوژن مشورت کنید.

هزینه سفارش تولید پادکست

تعیین تعرفه ضبط پادکست به فاکتورهای متفاوتی بستگی دارد. قیمت ضبط پادکست بر مبنای تعداد کلمات به کار رفته در متن و دقایق ضبط شده محاسبه می‌شود. موضوع پادکست شما نیز در تعیین قیمت موثر می­باشد. اگر موضوع پادکست عمومی باشد، یک هزینه ثابت برایش تعریف شده است. اما اگر موضوع پادکست شما یک موضوع خاص باشد هزینه­‌ی بیشتری دارد.

برای استعلام قیمت تولید پادکست، از طریق چت یا تماس با ما در ارتباط باشید.

پادکست و سئو

با در نظر داشتن الگوریتم گوگل، موتورهای جستجو برای سایت‌­هایی که محتوای آن‌­ها نظر کاربران را جذب کند، رتبه و جایگاه خوبی را در نظر می‌­گیرد. سفارش تولید پادکست و ضبط پادکست می‌­­تواند در بهبود سئو سایت، بسیار کمک ­کننده باشد.

مشاوره و راهنمایی

کاملاً رایگان

در صورتی که برای ثبت سفارش نیاز به راهنمایی دارید و یا درباره خدمات ما سوالی دارید، اینجا کلیک/تاچ کنید.

سخن پایانی

یادتان باشد که نوشتن متن، تنها راه جذب مخاطب نیست و راه­‌های مختلفی برای انجام این کار وجود دارد. استفاده از پادکست، یکی از راحت ­ترین و بهترین راه‌ها می­‌باشد. شاید فکر کنید که ضبط پادکست کار ساده‌­ای است اما سخت در اشتباهید! هر کاری طبق اصول و ضوابط خاصی انجام می­‌شود، پس بهتر است برای رونق کسب و کار خود و گرفتن نتیجه مطلوب از متخصصان استودیو تبلیغاتی نوژن کمک بگیرید.

 

 

مشاوره تلفنی رایگان با کارشناسان استودیو تبلیغاتی نوژن

مطالب دیگر