ویدئو

سفارش تیزر تبلیغاتی

سفارش تیزر تبلیغاتی و پخش تلویزیونی

شاید شما هم تا الان به سفارش تیزر تبلیغاتی و پخش از کانال های تلویزیونی اندیشه نموده اید خصوصاً در صورتی که مالک یک تجارت بوده و به دنبال بیشتر شدن فروش و ارتقاء تجارت خویش شوید یکی از گزینه‌های قطعی و پربازده داشتن یک تیزر تبلیغاتی و اجرای یک کمپین تبلیغاتی تلویزیونی هست، ولی بها های گران و سرسام آور پخش تلویزیونی از موانع اساسی اجرای این ایده محسوب می شود.

اینترنت و ویدئو مارکتینگ

تا قبل از همه گیری شبکه های اجتماعی و گستردگی ضریب نفوذ اینترنت، ویدیو های تبلیغاتی فقط به هدف پخش در کانال های تلویزیونی، و یا بعضی اوقات به کار بردن در نمایشگاه ها، سمینارها، کنفرانس ها و رویداد های شرکت ها به کار برده می شدند، البته شرکت هایی نیز بودند که فیلم تجارت خویش را با کمک از سیستم هایی همچون فیلم های بتاماکس، وی اچ اس، سی دی، و دی وی دی در اختیار مشتریان و مخاطبان خویش قرار می دادند.
ولی با حضور اینترنت و بیشتر شدن پخش ویدئو در آن و همچنین گستردگی پهنای باند اینترنت به نحوی که بتواند پخش ویدئویی را ممکن سازد و همچنین ظهور شبکه های اجتماعی همچون یوتیوب (و در ایران آپارات) باعث شد تا میل به دیدن ویدئو در اینترنت از بقیه جنبه های آن بیشتر شود در صورتی که طبق دور اندیشی کارشناسان در سال ۲۰۲۰ بیشتر از ۸۰ درصد از پهنای باند مصرفی دنیا را تماشای ویدئو و مخصوصا ویدئوهای برخط (ویدیو استریمینگ) به خویش اختصاص خواهد داد.
از این رو فهم این مساله خیلی پر اهمیت هست که شما بدانید برای اجرای یک کمپین ویدئو مارکتینگ و بیشتر شدن فروش و گسترش مخاطبان و مشتریان خویش یک امکان بی‌نظیر در اختیار شما قرار گرفته هست. امکانی که به موضوع ویدئو مارکتینگ در فضای مجازی معروف شده و شما توانایی دارید به آسانی با داشتن یک تیزر تبلیغاتی یا یک محتوای ویدئویی و با به کار بردن از امکانات تقریبا مجانی شبکه های اجتماعی و فضای مجازی با دانستن برخی مساله ها خویش را به مخاطبان بشناسانید و مشتریان تان را بیشتر کنید.
سفارش تیزر تبلیغاتی

سفارش تیزر تبلیغاتی

سفارش تیزر تبلیغاتی یکی از مسیر های بیشتر شدن فروش و زیادتر نمودن سود و درآمد شرکت هاست که می کوشد با به کارگیری رسانه ی فیلم، رضایت لازم را در مخاطبان در مقایسه با یک برند، یک فراورده یا یک تجارت فراهم آورد. همچنین در این صفحه توانایی دارید از تعرفه های طراحی تیزر آگاه شوید.

فرق تیزر تبلیغاتی با محتوای ویدئویی در چیست؟

تیزرهای تبلیغاتی که عمدتا یادآور نحوه پخش Broadcasting و تک گویی در دنیای نوین و پس از آن بودند و اغلب هم به هدف پخش در کانال های تلویزیونی صورت گرفتند، معمولا شکلی یک طرفه داشته و کنش دو طرفه و رابطه لازم با مخاطبان را نداشتند. ولی هنوز نیز در فضای اینترنت می توانند در جهت جذب مخاطب و بیشتر شدن فروش شما موثر باشند.
ولی در اینجا و در فضای مجازی یک تغییر اصلی اتفاق افتاده که آن تغییر به تعاملی بودن رسانه و مولفه های این فضا بر می شود. به عبارتی این جا بقیه مخاطب خویش را به سیل نقشه ریزی و وارد کردن تبلیغاتی یک شبکه تلویزیونی نمی سپارد بلکه انتخابگر هست و به آسانی می تواند صفحه را ببندد (کانال را عوض کند) از سایت شما برود ویدئوی تبلیغاتی شما را نبیند یا هر اتفاق دیگری که نمی توانیم آن را تصور کنیم

وایرال مارکتینگ و محتواهای اشتراک پذیر

از طرف بقیه برعکس این مسئله نیز وجود دارد مخاطب ضمناً می‌تواند در سرایت ویدئو کلیپ شما به شما کمک کند و او نیز قسمتی از کانال سرایت محتوای ویدویی شما به حساب بیاید. به همین خاطر دانسته وایرال مارکتینگ و محتواهای اشتراک پذیر صورت گرفته هست در حقیقت بر خلاف دنیای Broadcasting که امکان بازپخش محتواهای جالب برای مخاطبان وجود نداشت مخاطبان امروز می توانند محتوای شما را ذخیره کنند یا در مقایسه با شیوع و شناساندن آن به دیگران کمک شایانی نمایند طوری که که شما انتظارش را ندارید

محتوای ویدئوی ارزشمند بسازید

از این رو و با دقت به این رفتار تازه تعاملی بودن رسانه دانسته جدید‌ی به موضوع محتوای ویدئویی صورت گرفته هست اندکی با یک تیزر تبلیغاتی فرق دارد در محتوای ویدئویی تلاش می گردد تا زاویه ی نگاه، از برتری آفریننده به برتری مفهوم تغییر راه داده گردد چرا که کانال‌های شیوع به وفور در اختیار کل سازندگان محتوای ویدیویی و کل صاحبان کسب و کارها وجود دارد بنابراین برد با کسب و کاری هست که بتواند محتوای ارزشمند تر جالب تر و همچنین کارآمدتری بسازد.
سفارش تیزر تبلیغاتی

آیا شما نیز به فکر سفارش تیزر تبلیغاتی هستید؟

در وضعیت معمول برای سفارش تیزر تبلیغاتی می بایست، چند روزی وقت بگذارید یک مجموعه پیشرفته پیدا نمایید با آنان قرارداد ببندید مبلغی وجه پرداخت کنید کل تلاشتان را به کار گیرید تا بتوانید آنان را در مقایسه با آنچه که می خواهید توجیه نمایید هفته ها و شاید نیز ماه ها منتظر بمانید و در صورتی که کار به اصلاحیه های متعدد نکشد.

سفارش تیزر تبلیغاتی و نحوه انجام آن

برای سفارش تیزر تبلیغاتی کافی هست هر آنچه را که در مورد تیزرهای تبلیغاتی گفته ایم در نظر بگیرید. شما در استودیو نوژن نیز توانایی دارید سفارش طراحی کلیپ بدهید و یا از تیزرهای تبلیغاتی آماده برای یافتن مقاصد خویش و آنچه از یک کلیپ تبلیغاتی انتظار دارید به کار ببرید.

خرید تیزر تبلیغاتی

چنانچه می خواهید تیزر تبلیغاتی خویش را سریعتر دریافت کنید، به شما پیشنهاد می کنیم از گنجینه بزرگ تیزرهای تبلیغاتی استودیو نوژن دیدن فرمایید.
این تیزر ها که از پیش و به دست متخصصان این رشته آماده شده هست امکان را فراهم می کند تا بتوانید به آسانی آنان را از میان هزاران تیزر از قبل ساخته شده، تیزر دلخواه خویش را انتخاب کرده و سفارش بازسازی آن را به ما بسپارید.
هیچ خطایی در کار نخواهد بود و تیزر نهایی شما دقیقا به همین مرغوبیت با محتوای دلخواه شما در اختیار تان قرار می گیرد.

مشاوره و راهنمایی

کاملاً رایگان

در صورتی که برای ثبت سفارش نیاز به راهنمایی دارید و یا درباره خدمات ما سوالی دارید، اینجا کلیک/تاچ کنید.

بیشتر شدن فروش با سفارش تیزر تبلیغاتی

آیا به دنبال طراحی یک تیزر تبلیغاتی برای بیشتر شدن فروش و انتشار جنس و محصول های خویش هستید؟ آیا مالک یک تجارت کوچک هستید ؟ و یا یک تجارت متوسط را مدیریت می نمایید. شاید نیز رئیس بازاریابی یک تجارت بزرگ هستید و به دنبال اجرای کمپین های ویدئو مارکتینگ بازاریابی ویدئویی برای رابطه نیکوتر با مشتریان و همچنین تثبیت برند خویش و بیشتر شدن فروش محصول ها تان هستید.
این نیز ممکن هست یک فروش‌گاه را اداره می نمایید و به این مساله پی برده اید که با طراحی یک تیزر و گستردن آن در فضای مجازی توانایی دارید از امکانات بی نظیر شبکه های اجتماعی و فضای مجازی برای گسترش تجارت خویش و بیشتر شدن فروش تان بهره ببرید.
درست هست، مسیر را درست آمده اید، تا اینجا شما به یک تیزر تبلیغاتی نیاز دارید. ولی؛ چه کسی می تواند یه تیزر عالی بسازد؟
احتمالا به فکر تان خطور نموده هست به دنبال کسی بگردید که بتواند برای شما یک تیزر تبلیغاتی بسازد که یک تیزر پیشرفته و ضمناً ارزانبها باشد، ولی باز نیز سوالات بی شماری مقابل روی شما قرار گرفته؛ نمی دانید شرایط طراحی تیزر تبلیغاتی چیست ؟ و یا بهای تیزر و بهای طراحی آن چقدر هست. اصلاً نمی دانید چقدر باید انتظار بکشید تا یک محتوای ویدئویی داشته شوید ! و باز نیز سوالاتی سایر نظیر: طراحی تیزر انیمیشن؟ طراحی موشن گرافیک؟ و یا یک تیزر رئال؟ سه بعدی یا دو بعدی؟ و …
همین طور مرغوبیت کار نیز پر اهمیت هست، آیا بعد از پرداخت قیمت و کلی منتظر ماندن، تیزر با کیفیتی توسط مان خواهد رسید، یا ممکن هست از آنچه می بینیم حیرت زده شویم!!
سفارش تیزر تبلیغاتی

استودیو نوژن: خرید و فروش تیزرهای آماده و پیشرفته

پاسخ کل سوال ها و دغدغه های شما در استودیو تبلیغاتی نوژن یافت می گردد؛ اینجا ما راه را برعکس نموده ایم، اینجا تیزر ها از پیش ساخته شده، و مرغوبیت آنان قبل روی شماست، در استودیو نوژن شما به آسانی توانایی دارید از میان هزاران تیزر آماده که از پیش بر اساس هدف های تجارت شما و یا کسب و کارهای مشابه شما در کاملاً جهان ساخته شده اند محتوای ویدئویی دلخواه خویش را انتخاب کنید. همچنین این مژده را به شما می دهیم که تعدادی از متخصصان خلاق و خوش ذوق طراحی تیزرهای تبلیغاتی در ایران که به شکل فریلنسینگ کار می‌کنند هم در استودیو نوژن حضور دارند و شما توانایی دارید سفارش طراحی تیزر خویش را به آنان بسپارید، و یا تیزرهای ساخته شده به دست آنان را خریداری کنید.

کجا می توانم از تعرفه تیزرها آگاه شوم؟

در استودیو نوژن کل شی جلوی دید هست، بهای هر تیزر به همراه قیمت های بازسازی و یا سفارشی سازی و همچنین بهای گوینده (در شکل نیاز و انتخاب شما) در همان صفحه ی تیزر موجود هست. آیا با این وجود بقیه نیازی به جداول ذهنی ثبت تعرفه بهای تیزر و یا موشن گرافیک و یا انیمیشن نیاز هست؟

سفارش تیزر تبلیغاتی باید از چه نوعی باشد؟

حال ممکن هست این سوال را داشته باشید که تیزرهای موجود، کدام مجموعه ها را در بر می گیرند و آیا قادرند به کل نیازهای بازاریابی و فروش ما پاسخ بدهند؟
در استودیو نوژن شما این مجموعه از تیزر ها را خواهید یافت:

• تیزر تبلیغاتی شناساندن محصول (تیزر شناساندن محصول ها و خدمت ها)
• تیزرهای تجاری و بازرگانی
• تیزر تبلیغاتی شناساندن بیزنس شما
• تیزر تبلیغاتی انیمیشن
• تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک
• تیزرهای تبلیغاتی تایپوگرافی
• تیزر های اینفوگرافی
• تیزر های اسلاید شو
• تیزر های ویدیو شو (مطلوب طراحی رپرتاژ آگهی )
• اشکال مختلف تیزر تلویزیونی
• زیرنویس تلویزیونی
• وله ها و میان برنامه های تلویزیونی

سفارش تیزر تبلیغاتی یا خرید کردن تیزر آماده

طراحی تیزر؟ سفارش طراحی انیمیشن ؟، تدارک طراحی تیزر تبلیغاتی؟ یا دغدغه ی ساخت موشن گرافیک؟ آیا شما نیز به دنبال سفارش طراحی تیزر هستید؟
در استودیو نوژن شما توانایی دارید به جای سفارش طراحی تیزر، اقسام تیزر های تبلیغاتی و محتواهای ویدئویی قبل ساخته (از پیش آماده شده) را از میان هزاران تیزر و محتوای ویدئویی تبلیغاتی گشت و انتخاب کنید، تیزر را برای شما بازسازی می کنیم.
نیاز به تخصص خاصی نیست، این تیزرها از پیش ساخته شده و در شکل خرید کردن، برای شما بازسازی شده و محتوای داخل تیزر اعم از، نشانه، عکس، گرافیک و فیلم های آن با محتوای شما (نشانه،عکس، گرافیک، ویدئو، متن) تبدیل می گردد. ضمناً ما می توانیم رنگ بندی تیزر و پر اهمیت تر از آن ساختار تیزر را هم تغییرات اصلی دهیم، بنابراین کافی هست تیزر را خریداری و به ما بگویید چه می خواهید، کارشناسان ما شما را مشاوره می کنند. و متخصصین ما خواسته های شما را اجرایی می کنند.
شما تنها خریداری می نمایید، ما در کمتر از سه روز، تیزر انتخابیِ شما را بازسازی می کنیم، آنگاه توانایی دارید تیزر خویش را در  سایت ها و شبکه های اجتماعی منتشر نمایید.

چاره استودیو نوژن

اینجاست که از خویش می پرسید ای کاش مسیر های راحت تری نیز وجود داشت ای کاش میشد این کل وقت بها و کل نکات تا حد زیادی بهبود پیدا کند!
استودیو نوژن به موضوع بزرگترین خرید و فروش تیزر های تبلیغاتی و محتواهای ویدیویی ایران این خبر خوش را می دهد که دیگر هنگام ماه ها انتظار به سر آمده و شما تنها در کمتر از چند روز توانایی دارید محتوای ویدئویی مورد نظر خویش را در اختیار داشته باشید.
درست هست این جا پروسه برعکس شده هست در حقیقت شما نیاز به سفارش تیزر ندارید شما تیزر از پیش ساخته شده خویش را از میان هزاران هزار تیزر قبل ساخته شده به آسانی انتخاب می نمایید و پس از انتخاب در مقایسه با سفارش آن به هدف کاستومایزیشن و بازسازی آن مطابق میلتان مجموع کارها را به استودیو نوژن واگذار می‌نمایید.

مشاوره و راهنمایی

کاملاً رایگان

در صورتی که برای ثبت سفارش نیاز به راهنمایی دارید و یا درباره خدمات ما سوالی دارید، اینجا کلیک/تاچ کنید.

مشاوره تلفنی رایگان با کارشناسان استودیو تبلیغاتی نوژن

مطالب دیگر