چگونه از تبلیغات ویروسی برای برندسازی استفاده کنیم؟

تبلیغات ویروسی ویدئویی

اگر می خواهید بدانید که چگونه تبلیغات ویروسی ویدئویی بسازید و فروش خود را بیشتر کنید این مطلب مختص شماست.

ویدئو مارکتینگ و تبلیغات ویروسی ویدئویی

برندها برای معرفی خدمات، محصولات و کمپین‌های بازاریابی خود از ابزار جدید رسانه‌ای به نام ویدئو مارکتینگ بهره می برند.

برندهای مختلف با ساخت ویدئو به معرفی کمپین‌های خود پرداخته و با استفاده از موضوعاتی همچون سرگرمی، خلاقیت و جذابیت این ویدئو را به یک ویروس تبدیل می ‌کنند و با پخش مناسب در فضای مناسب باعث تبلیغ گسترده ی برند می شوند.

منظور از وایرال ویدیو یا ویدیوهای ویروسی ویدیوهاییست که به سرعت در اینترنت پخش شده و طوری دست به دست می‌چرخند که در زمان کوتاهی تعداد بسیار زیادی بیننده دارند.

بازاریابی ویروسی و تبلیغات ویروسی نوعی از تکنیک های بازاریابی است که از شبکه های اجتماعی برای بازدید بسیار زیاد یک تصویر، ویدئو و یا دیگر محصولات چندرسانه ای جهت ایجاد شهرت و محبوبیت استفاده می کند.

معمولا ویدیوهای ویروسی جنبه ی خنده‌ دار، فان و سرگرم ‌کننده دارند و این گونه بین کاربران محبوب می‌ شوند.

برای تبلیغات ویروسی ویدئویی به چه مواردی باید دقت کرد؟

نکته اینجاست که همیشه ویدئوهای ویروسی به‌ صورت غیر مستقیم به فروش ختم می‌ شوند، پس سعی نکنید در ساخت ویدئو های ویروسی تمرکز را بر فروش بگذارید، بلکه تلاش کنید تا مخاطبین خود را جذب و سرگرم کنید.

در ساخت یک ویدئوی ویروسی باید سعی کنید کمترین زمان را برای تبلیغات، بازاریابی و برندینگ در نظر بگیرید، چرا که برای شما باید اولویت در انتشار زیاد و توزیع ویروسی آن باشد و فروش در اولویت های بعدی قرار می گیرد.

ویدئوی ویروسی شما زمانی می تواند تاثیرگذار باشد که خلاقیت زیادی در ایده تان داشته باشید، در زمان مناسبی در بازار هدفتان منتشرش کنید و احساسات و ذهن مخاطب خود را درگیر کنید.

مشاوره و راهنمایی

کاملاً رایگان

در صورتی که برای ثبت سفارش نیاز به راهنمایی دارید و یا درباره خدمات ما سوالی دارید، اینجا کلیک/تاچ کنید.

تبلیغات اینترنتی به صورت ویروسی کاملاً با دقت و هدف مند هستند. برای این که از تبلیغات ویروسی و مخصوصا از ویدئو های ویروسی برای شناساندن برند خود به دیگران استفاده کنید می توانید از تیم تبلیغات نوژن کمک بگیرید.

مشاوره تلفنی رایگان با کارشناسان استودیو تبلیغاتی نوژن

مطالب دیگر