طراحی لوگوی ترازو

طراحی لوگوی کلینیک تناسب اندام ترازو

در این صفحه طراحی لوگوی کلینیک تناسب اندام ترازو که یک موسسه تناسب اندام در تهران می باشد را مشاهده می کنید که توسط تیم طراحی استودیو تبلیغاتی نوژن طراحی و پیاده سازی شده است.

طراحی لوگوی کلینیک تناسب اندام ترازو با ایده یک ترازوی خانگی و دست یک ورزشکار که در حال گرفتن فیگور بازو است خلق شده است.

ترازوی خانگی هم نماد رژیم و تناسب اندام و کنترل وزن در خانه است و هم نام برند این شرکت می باشد که شکل کلی لوگو را المان ترازوی خانگی در بر می‌گیرد.

همچنین به علت وجود خدماتی نظیر برنامه ورزشی در باشگاه و تمرین ورزشی در منزل از نماد بازوی یک ورزشکار در لوگو استفاده شده است با ترکیب ترازوی خانگی و بازوی ورزشکار لوگوی کلینیک موسسه تناسب اندام ترازو تکمیل شده است.

در این صفحه، الهامات، هندسه و روند طراحی لوگوی کلینیک تناسب اندام ترازو را مشاهده می فرمایید که توسط تیم طراحی نوژن اجرا شده است.

طراحی لوگوی کلینیک تناسب اندام ترازو

برای طراحی این لوگو سعی کردیم تا از ساده ترین شکل های ممکن و خلوت ترین طرح استفاده کنیم.

همچنین در عین سادگی و خلوتی طرح، خدماتی که موسسه ترازو ارائه می دهد را در لوگو بگنجانیم.

شما نیز می توانید مانند طراحی لوگوی کلینیک تناسب اندام ترازو، با سپردن طراحی لوگوی کسب و کار خود به استودیو تبلیغاتی نوژن از لوگویی درخور شأن کسب و کارتان بهره ببرید که در عین سادگی، بتواند مفهومی از کسب و کارتان را به مخاطبانتان معرفی کند.

باید توجه داشته باشید که قیمت پایه ی انجمن طراحان گرافیک ایران برای طراحی نشانه (لوگو) از 20 میلیون تومان شروع می شود. اما ما در استودیو تبلیغاتی نوژن سعی می کنیم متناسب با بودجه ی شما طراحی لوگوی شما را انجام دهیم تا هم لوگوی مناسب و استانداردی داشته باشید و هم متحمل هزینه ی زیادی نشده باشید.

برای مشاوره می توانید با شماره 09121057082 تماس بگیرید و برای سفارش نیز میتوانید از این لینک سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کنید تا کارشناسان استودیو تبلیغاتی نوژن برای پیشبرد مراحل بعدی با شما تماس بگیرند.

مشاوره و راهنمایی

کاملاً رایگان

در صورتی که برای ثبت سفارش نیاز به راهنمایی دارید و یا درباره خدمات ما سوالی دارید، اینجا کلیک/تاچ کنید.

نمونه‌کارهای دیگر ما:

مشاوره تلفنی رایگان با کارشناسان استودیو تبلیغاتی نوژن

مطالب دیگر