از کجا لوگو سفارش بدیم؟

از کجا لوگو سفارش بدیم؟

طراحی و داشتن لوگو جزو مهمترین اقدامات برای شروع، و نمایانگر هویت هر کسب و کاری است. لوگو امضای منحصر بفرد هر کسب و کار می­‌باشد. هدف از طراحی لوگو، ماندگاری تصویر کسب و کار شما در ذهن مشتری و ایجاد تعامل عمیق و محکم­تر با اوست. ممکن است بپرسید که یک لوگوی خوب چه ویژگی­‌هایی دارد؟ یا از کجا لوگو سفارش بدیم؟ در ادامه این مقاله به پاسخ این پرسش‌­ها می‌پردازیم.

لوگو چیست؟

لوگو یا آرم یک نشانه گرافیکی است که به صورت سمبل، علامت، نوشتار و یا ترکیبی از آن­‌ها به منظور هویت بخشیدن به یک سازمان یا کسب و کار طراحی می­‌شود.

ویژگی یک لوگوی استاندارد چیست؟

  • انتخاب شکل مناسب
  • انتخاب رنگ مناسب
  • تایپوگرافی و لحن صحیح

طراحان حرفه­‌ای لوگو با در نظر داشتن این فاکتورها، لوگوی متناسب با کسب و کار شما را طراحی خواهند کرد.

درباره‌­ی شکل و رنگ مناسب لوگو، باید بدانید که هر شکل و رنگ بیانگر ویژگی خاصی است. بنابراین شکل و رنگ لوگوی شما باید متناسب با ویژگی­‌هایی باشد که می­‌خواهید از کسب و کارتان در ذهن بازار به تصویر کشیده شود.

موضوع بعدی تایپوگرافی (فونت نوشتار، اندازه متن، نحوه چیدمان حروف برای زبان تصویری و جزئیاتی از این دسته) لوگوی شماست. موضوع مهم در تایپوگرافی خوانا بودن متن شما می‌­باشد.

همچنین با شناسایی بازار هدف و ذائقه مشتری، می­‌توانید از لحن رسمی یا غیر رسمی استفاده و نظر مشتری­‌ها را جذب کنید.

سفارش لوگو

بسیاری از صاحبان کسب و کارها و برندهای مختلف این سوال را می‌پرسند که از کجا لوگو سفارش بدیم؟ لوگو سفارش بدیم یا خودمان طراحی کنیم؟

در ابتدا لازم به ذکر است که لوگو در کسب و کارتان بسیار مهم می‌باشد پس باید اهمیت ویژه‌ای به آن بدهید.

شما با داشتن یک لوگوی حرفه‌ای، علاوه بر توسعه کسب و کارتان، اعتماد مشتریان را جذب می‌کنید. قبل از اینکه انتخاب کنید کدام طراح برای کسب و کار لوگو طراحی کند، باید مسیر کسب و کارتان و دلیل انتخاب نام تجاری برایتان واضح و مشخص باشد. آینده‌نگر باشید و مسیر موفقیت را شفاف‌سازی کنید.

از کجا لوگو سفارش بدیم؟

در پاسخ به این سوال که از کجا لوگو سفارش بدیم؟ پیشنهاد می‌شود که طراحی لوگوی خود را به دست طراحان با تجربه و متخصص تیم نوژن بسپارید. طراحانی که با اصول طراحی لوگو آشنا هستند و با رعایت آن سلیقه شما را نیز مد نظر قرار می‌دهند.

از کجا لوگو سفارش بدیم؟

تعرفه طراحی لوگو

مانند بسیاری از سرویس­‌های دیگر، طراحی لوگو نیز دارای بسته­‌ها و تعرفه­‌های مختلف می­‌باشد. آن چیزی که اهمیت دارد این است که بدانید در ازای پول خود چه چیزی دریافت خواهید کرد.

هزینه طراحی لوگو بر مبنای نوع طرح، زمان صرف شده برای طراحی، دفعات ویرایش و طرح­‌های اولیه می‌­تواند متغیر باشد.
باید توجه داشته باشید که قیمت پایه ی انجمن طراحان گرافیک ایران برای طراحی نشانه (لوگو) از 20 میلیون تومان شروع می شود. اما ما در استودیو تبلیغاتی نوژن سعی می کنیم متناسب با بودجه ی شما طراحی لوگوی شما را انجام دهیم تا هم لوگوی مناسب و استانداردی داشته باشید و هم متحمل هزینه ی زیادی نشده باشید.

مشاوره و راهنمایی

کاملاً رایگان

در صورتی که برای ثبت سفارش نیاز به راهنمایی دارید و یا درباره خدمات ما سوالی دارید، اینجا کلیک/تاچ کنید.

سخن پایانی

لوگو تنها یک نماد و نقاشی نیست، بلکه ترکیبی از نماد، خطوط، گرافیک و هویت کسب و کار و برند شماست. اگر مایل هستید که کسب و کارتان در خاطر مخاطب نقش ببندد و تجارتتان رشد کند، به استودیو تبلیغاتی نوژن مراجعه کرده و بهترین لوگو را برای برند خود دریافت نمایید.

 

مشاوره تلفنی رایگان با کارشناسان استودیو تبلیغاتی نوژن

مطالب دیگر