تاثیر تور مجازی بر رضایت مشتری

تاثیر تور مجازی بر رضایت مشتری

تور مجازی در واقع همان بازدید مشتری از کسب و کار شما به صورت 360 درجه در وب سایت شماست. نمای 360 درجه یکی از به روز ترین و موثر ترین راه برای جذب مشتری است. تور مجازی میزان علاقه مندی به استفاده از خدمات معرفی شده از سوی یک کسب و کار را تا 2 برابر افزایش می دهد.

 

تاثیر تور مجازی بر رضایت مشتری چقدر است؟

در واقع نمایش پانوراما باعث می شود تا مشتری حضور خودش را در آن مکان حس کند. یک تور مجازی خوب باید دارای تصاویری با کیفیت بالا و سازگاری کامل با همه مرورگرها و دستگاه های هوشمند باشد تا تجربه‌ای لذت‌ بخش را در اختیار بیننده قرار دهد.

حجم و سرعت بارگذاری مناسب، نمایش روان تصاویر، عدم وجود خطا در تصاویر، فاصله مناسب نقاط عکسبرداری شده و افکت های مناسب حین جابجایی بین نقاط از دیگر فاکتورهای مهم یک تور مجازی ایده آل و مناسب می باشد. یک تورمجازی خوب تاثیری مثبت بر رونق کسب و کار و افزایش مشتری دارد.

مزایای تور مجازی

  • عدم محدودیت زمانی
  • کارگردانی بیننده
  • کیفیت فوق العاده
  • حجم کم
  • دسترسی در هر جای دنیا

 

دنیای امروز طوری شده است که مشتری در خانه خود نشسته، قصد می کند به سفر برود. از طریق اینترنت بلیط خود را تهیه می کند، هتل و محل اسکان خود را رزرو میکند، حتی جاهای دیدنی شهر یا کشور مقصد را یه طور کامل رصد می کند و بعد به سفر می رود.

در این میان تورهای مجازی ساخته شده اند که به مشتری کمک می کنند قبل از سفر به طور دقیق مکان مورد نظر خود را از قبیل هتل، جاذبه توریستی و موارد دیگر را ببینند.

مشاوره و راهنمایی

کاملاً رایگان

در صورتی که برای ثبت سفارش نیاز به راهنمایی دارید و یا درباره خدمات ما سوالی دارید، اینجا کلیک/تاچ کنید.

آمارها و نمونه های تاثیر تور مجازی بر رضایت مشتری

در یک نمونه گیری آماری، از هر 3 نفر 2 نفر درخواست دیدن تورهای مجازی بیشتری را داشته اند. بدین معنی که 67% کاربران هنگامیکه تور مجازی یک کسب و کار را دیده اند، پس از آن در جستجوهای بعدی خود به دنبال دیدن کسب و کارهایی بوده اند که در پروفابل خود تور مجازی را نیز قرار داده بوده اند.

به طور مثال گوگل رتبه نخست جستجوهای محلی را داراست و آمارهای گوگل تایید می کنند که 62% کسانی که در اینترنت به دنبال هتل یا رستوران می گردند، از موتور جستجوگر گوگل و به خصوص نقشه گوگل استفاده می کنند.

ما در استودیو تبلیغاتی نوژن می توانیم با ساخت تور مجازی از محل فعالیت شما، به شما در مقابل رقبایتان برتری بدهیم.

مشاوره تلفنی رایگان با کارشناسان استودیو تبلیغاتی نوژن

مطالب دیگر