عکاسی

عکاسی صنعتی و عکاسی تبلیغاتی

عکاسی تبلیغاتی یا Advertising photography، شاخه‌ای از تصویربرداری می باشد که عکاس از محصول ها، اجناس، تولید ها و خدمت های اشخاص یا سازمان‌‌ها عکس برداری می‌کند. عکاسی صنعتی عبارت می باشد از عکسی که به شکل علمی و با مهارت ویژه‌ای گرفته می‌گردد و امکان بهره بردن از آن در تولید کاتالوگ و بروشور و به شکل کلی در چاپ مورد بهره قرار می‌گیرد. عکاس صنعتی در هنگام گرفتن تصویر، می‌داند تمرکز مردم را چگونه به قسمتی از تصویر جلب نماید.

بررسی قدرت اثرگذاری عکاسی صنعتی در فروش محصول

در دنیای پر رقابت امروز تاثیر عکاسی در افزایش فروش غیرقابل انکار می‌باشد. تبلیغات لوکس و پر زرق و برقی که در مورد انواع محصولات و خدمات مشاهده می‌کنید توسط عکاسان حرفه‌ای گرفته‌ می‌شوند. این افراد دارای ذهن‌های خلاق و همچنین سال‌ها تجربه می‌باشند. هر برندی برای فروش محصول خود نیاز به تبلیغات و بازاریابی دارد. بنابراین اگر شما هم صاحب کسب و کاری هستید از قدرت اثرگذاری عکس در فروش محصولات غافل نشوید و برای اطلاع کامل از این نوع تبلیغات تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

عکاسی تبلیغاتی اکثرا با هدف تجارت صورت می‌گیرد. این عکس‌ها می‌توانند در هر محیطی که معرف کسب و کار شما می‌باشند، قرار بگیرند. برای جذب مشتری بیشتر، در رسانه‌ها به عکس‌های با کیفیت و جذاب نیاز خواهید داشت. این عکس‌ها باید زیبایی بصری داشته و همچنین حاوی پیامی برای انتقال به بیننده باشند. به این صورت مخاطب بیشتری جذب محصولات و خدمات شما خواهد شد.

 

عکاسی صنعتی و عکاسی تبلیغاتی

 

یک عکس تبلیغاتی توانایی این را دارد تا به ترغیب و جذب مشتری کمک نماید. استفاده از عکس‌های تبلیغاتی در شبکه‌های اجتماعی و سایت‌ها موجب شناخته شدن برند شما در بین رقبا خواهد شد و به این صورت مخاطب اطمینان بیشتری به خدمات و محصولات شما پیدا می‌کند.

چنانچه عکاسی تبلیغاتی به صورت حرفه‌ای و خلاق انجام گردد به تقویت لحن بازاریابی می‌انجامد. بنابراین شما باید متناسب با هدف و پیامی که می‌خواهید به مخاطب انتقال دهید نسبت به تولید عکس تبلیغاتی اقدامات لازم را انجام داده و در رسانه‌های پر بازدید منتشر نمایید. لازم به ذکر است که در عکاسی تبلیغاتی به هیچ وجه نباید از عکس‌های نامفهوم و پیچیده که باعث سردرگمی مخاطب می‌شود استفاده کنید. زیرا این نوع از عکس‌ها شما را به هدفتان نمی‌رساند.

یکی دیگر از مسائلی که در تولید عکس‌های تبلیغاتی اهمیت دارد، ایده‌پردازی می‌باشد. عکس ها به هر صورتی که هستند لازم است تا ایده‌ای را در پشت خود داشته و تاثیر چند برابری را با این ایده بر روی مشتری بگذارند. علاوه بر آن باید به فرهنگ و موقعیت مکانی مخاطبان خود نیز جهت تهیه عکس توجه نمایید. زیرا توجه به این نکات در عکاسی می‌تواند تاثیر بیشتری بر روی آنها بگذارد.

استفاده از عکس‌های تبلیغاتی خلاق و با کیفیت در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام سبب می‌شود تا زودتر توجه مشتری به سمت محصولات و یا خدمات شما جذب شود و فروش‌تان افزایش یابد. همیشه از قدرت عکاسی برای موفقیت تبلیغات برند خود بهره ببرید.

از طرفی عکس‌های معمولی چندان قدرتی در جذب مخاطب نخواهند داشت اما عکس‌های حرفه‌ای فروش شما را دگرگون خواهند کرد. برای برخورداری از عکاسی تبلیغاتی با بهترین کیفیت می‌توانید با مجموعه ما تماس حاصل کنید. ما با در اختیار داشتن عکاسان حرفه‌ای و بهترین تجهیزات آماده ارائه کلیه خدمات عکاسی با بهترین کیفیت هستیم.

 

عکاسی صنعتی و عکاسی تبلیغاتی

تفاوت عکاسی صنعتی و عکاسی تبلیغاتی

عکاسی تبلیغاتی نوعی از عکاسی تجاری می‌باشد که در آن محصول مورد نظر در قالب عکسی تاثیرگذار به مخاطبین معرفی شده و برای آن تبلیغات انجام می‌گردد. عکاسی صنعتی نیز تفاوت‌های زیادی با عکاسی تبلیغاتی داشته و هدف آن تمرکز بر دریافت اطلاعات از خصوصیات محصول جهت معرفی سریع آن است. در صورتی که در عکاسی تبلیغاتی هدف جذب مشتری برای افزایش فروش می‌باشد.

در عکاسی تبلیغاتی هم محصول شما معرفی می‌شود و هم مخاطبی که جذب تبلیغ شده به دنبال کردن کسب و کار شما می‌پردازد. در عکاسی تبلیغاتی عکاس می‌تواند از ایده‌های زیادی استفاده کرده و با روش‌های اغراق‌نمایی و تهیه عکس‌هایی متفاوت موجب جذب مشتریان بیشتر گردد. اما عکاسی صنعتی سبکی بی‌اغراق داشته و تصاویر به همان شکل واقعی نشان داده خواهند شد. در عکاسی صنعتی حقیقت محصول برای جلب اعتماد مشتری نمایش داده می‌شود.

درنتیجه شما باید هدف خود را کاملا مشخص نموده و پس از آن به یک مجموعه حرفه‌ای برای تولید عکس مراجعه نمایید. مجموعه ما آماده خدمت‌رسانی در انجام تمامی امور عکاسی تبلیغاتی و صنعتی و … بوده و برای بهره‌مندی از این امکانات با بهترین کیفیت می‌توانید با ما تماس بگیرید.

 

انواع سبکهای عکاسی

یکی دیگر از انواع سبک عکاسی، عکاسی پرتره می‌باشد. این سبک به معنای عکاسی از چهره انسان است. شاید افرادی گمان کنند که عکاسی پرتره تفاوتی با عکاسی معمولی که برای کارت شناسایی افراد انجام می‌شود ندارد، اما اینطور نیست زیرا در عکاسی پرتره باید خصوصیات و خلق و خو یک فرد برجسته شده و این کار با تغییر فرم‌های نورپردازی اتفاق خواهد افتاد.

از دیگر انواع عکاسی می‌توانیم به عکاسی از طبیعت بی‌جان اشاره کنیم. در این نوع از عکاسی ثبت تصویر از اشیاء غیرمتحرک انجام می‌شود و این نوع از عکس‌ها به دلیل کمبود جذابیت‌های بصری به نورپردازی چشم‌نواز و رعایت یک سری از اصول نیاز دارند.

عکاسی خیابانی نگاهی مستندساز به سوژه‌های روزمره داشته و بدنه مهم عکاسی را شکل می‌دهد. برای آنکه عکاسی خیابانی با عکاسی خبری اشتباه گرفته نشود، توجه آن باید به شهر و مردم بوده و خبری را پوشش ندهد. زیرا عکاسی خیابانی نوعی نگاه ساده به وقایع شهری دارد و اتفاقاتی را دنبال می‌کند که برای هر شخصی ممکن است در طول روز رقم بخورد.

به ثبت وقایع به شکل مستند گونه و بدون اغراق عکاسی خبری می‌گویند. این نوع عکس‌ها بر اساس اخبار و اطلاعات روز گرفته می‌شوند. عکس‌های خبری گاهی به صورت تک عکس و یا به صورت مجموعه‌ای از عکس‌ها در اختیار کاربران قرار خواهند گرفت.

در عکاسی طبیعی حیوانات غیراهلی و گیاهان خودرو و همچنین انواع پدیده‌های دیگر به تصویر کشیده می‌شوند. این عکس‌ها فاقد حضور و تاثیرات انسان‌ها می‌باشند. بطور معمول عکس‌های منظره با لنزهای واید عکاسی شده و می‌توانند شامل تصویر طبیعت یا مناظر شهری در شب و همچنین هر منظره دیگری باشند.

عکاسی مدلینگ که در واقع شاخه‌ای از عکاسی تبلیغاتی است، منحصرا برای پوشاک، پارچه و زیورآلات انجام می‌گردد. این نوع از عکاسی در ایران نیازمند تجهیزات خاصی می‌باشد. عکاس مد وظیفه دارد که با جنس پارچه و لباسی که از آن عکاسی می‌کند، آشنا باشد.

از دیگر سبک‌های عکاسی می‌توانیم به عکاسی معماری اشاره کنیم که در آن از سازه‌ها و بناها عکس‌ گرفته می‌شود. این نوع از عکاسی نقش مهمی در تاریخ شهری و معماری ایفا می‌نماید. در این سبک از عکاسی تغییر و تحول شهرها و توسعه آن‌ها به خوبی دیده خواهد شد.

مشاوره و راهنمایی

کاملاً رایگان

در صورتی که برای ثبت سفارش نیاز به راهنمایی دارید و یا درباره خدمات ما سوالی دارید، اینجا کلیک/تاچ کنید.

تکنیک و تجربهی عکاس حرفهای چگونه بر عکس اثر میگذارد؟

امروزه دنیای عکاسی با زمان گذشته فرق کرده و دارای گستردگی و پیچدگی‌های زیادی شده است. یک عکاس باید دائما خود را بروز نگه داشته و برای حرفه‌ای بودن به تجهیزات پیشرفته نیز نیاز خواهد داشت. رشته‌ی عکاسی مانند سایر حرفه‌های هنری بسیار رقابتی است. بنابراین عکاس حرفه‌ای باید بلند پرواز باشد تا با تلاش و کوشش به بهترین جایگاه عکاسی رسیده و بتواند عکس با کیفیتی را به مخاطب ارائه کند.

یکی از خصوصیاتی که عکاس برای ارائه یک عکس تاثیرگذار باید از آن برخوردار باشد، توانایی تمرکز بر روی جزئیات است. زیرا خیلی از عکس‌ها ممکن است نیاز به ریزترین جزئیات داشته باشند تا پیام مورد نظر را به مخاطب انتقال دهند. همینطور هماهنگی که بین دست و چشم عکاس وجود دارد باید به صورت مطلوب انجام شده و دست‌ها بدون لرزش بوده تا عکس‌ها دارای کیفیت لازم باشند.

یک عکاس حرفه‌ای با استفاده از شبکه‌سازی، با دیگران ارتباط بیشتری برقرار کرده و در تجارت عکاسی نیز موفق است. این کار تجربه وی را بالا برده و دید خلاق‌تری برای او به ارمغان می‌آورد. علاوه بر آن عکاس حرفه‌ای به نرم‌افزارهای پیشرفته و کاربردی عکاسی مسلط بوده و با استفاده از آن‌ها می‌تواند کیفیت عکس‌ها را بالا برده و یا تغییرات لازم را در عکس بوجود آورد.

یکی دیگر از نکاتی که در عکاسی اهمیت زیادی دارد، نورپردازی می‌باشد. نورپردازی روشنایی و تاریکی را تنظیم کرده و همچنین بر روح و تن عکس تاثیر می‌گذارد. درنتیجه یک عکاس حرفه‌ای باید از اهمیت و نحوه استفاده از نورپردازی آگاه باشد. به علاوه توانایی رساندن مفهوم و داستان به مخاطب یکی از ویژگی‌های یک عکاس حرفه‌ای بوده و از این طریق می‌تواند تاثیر ویژه‌ای بر روی مخاطب خود بگذارد.

 

عکاسی صنعتی و عکاسی تبلیغاتی

تاثیر عکس خوب بر بازاریابی و ناخودآگاه مشتری

امروزه عکس‌ها نقشی تاثیرگذار و مهم را در بازاریابی و فروش ایفاء کرده و نقش آن‌ها در کسب و کارهای آنلاین نیز بر کسی پوشیده نیست. استفاده از بهترین راه به شما کمک می‌کند تا محصولات خود را به افراد بیشتری معرفی نموده و همچنین تعامل خوبی را با مشتریان برقرار کنید.

نقش عکس‌ها با آنلاین شدن بسیاری از کسب و کارها در بازاریابی بیشتر نمایان شده و یک عکس با کیفیت و کامل توانایی این را دارد تا محصول شما را در فضای کسب و کار آنلاین حرفه‌ای‌تر نشان دهد. امروزه در شبکه‌های اجتماعی و همینطور سایت‌ها، کسب و کارهای آنلاین به لطف عکس‌های با کیفیت و جذاب توسعه پیدا می‌نمایند و اعتبار زیادی را برای برند فروشگاهی شما به ارمغان می‌آورند.

اهمیت عکس‌ها در بازاریابی به قدری زیاد است که میزان فروش را تعیین می‌نماید. زمانی که کالایی از طریق عکس‌های با کیفیت و جذاب سبب ماندگاری در ذهن مخاطب می‌شود، میزان فروش محصول مورد نظر بالاتر رفته و کسب و کار شما به سود بیشتری می‌رسد. همچنین ارائه عکس‌های حرفه‌ای‌تر شما را در عرصه رقابتی نیز پیروز می‌کند. علاوه بر آن عکاسی محصولات در بستر چاپی نیز مانند بستر آنلاین از اهمیت زیادی برخوردار است.

عکس‌هایی که قرار است تا در بازاریابی اینترنتی استفاده نماییم باید واقعی و باکیفیت باشند، زیرا این عکس‌ها حکم ویترین فروشگاه شما را داشته و باید تاثیر خوبی بر ذهن مخاطب بگذارند. در بازاریابی، چیدمان ویترین اهمیت زیادی را در جلب توجه و رضایت مشتری داشته و به همین دلیل در بازاریابی اینترنتی نیز عکس‌ها از جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند. زیرا تنها راه ارتباط مشتری با محصول از طریق عکس‌ها صورت می‌گیرد.

استفاده از عکس‌های واقعی با وضوح بالا و کیفیت مناسب به مشتری در انتخاب دقیق کمک می‌نماید و اعتماد مشتری به خرید نیز بیشتر می‌شود. برای تاثیر مطلوب روی مشتری، عکس‌ها باید علاوه بر کیفیت از جذابیت‌های بصری نیز برخوردار باشند تا مخاطب بتواند به شکلی ملموس محصول مورد نظر را بشناسد.

همانطور که گفته شد عکس‌ها در فروش محصولات دارای اهمیت زیادی هستند و برای معرفی دقیق محصول و بالا بردن اعتبار برند خود نیاز است تا از عکس‌های با کیفیتی استفاده نمایید. عکس‌های با کیفیت و حرفه‌ای تاثیر مثبتی بر روی مخاطبان شما می‌گذارد. ارائه عکس‌های حرفه‌ای از محصولات نشان‌ دهنده اهمیت شما به برند و کسب و کارتان نیز می‌باشد.

تجهیزاتی که عموماً در عکاسی صنعتی و عکاسی تبلیغاتی استفاده می شود

عکاسی صنعتی و عکاسی تبلیغاتی

فلاش

عموماً نور موجود در مکان برای تصویربرداری صنعتی مطلوب نیست. تصویربرداران صنعتی برای جبران نوردهی از فلاش‌های بیرونی، شاخه های نور به همراه چتر و Soft Box و دیفیوزر بهره می‌ برند که نسبت به نوع و ابعاد جنس می‌تواند قدرت و شدت مختلفی داشته باشد.

عکاسی صنعتی و عکاسی تبلیغاتی

لنز

دوربین های DSLR قابلیت جابجایی لنز دارند و شما برای هر پروژه با قصد گوناگون توانایی دارید از لنزهای مختلفی بهره ببرید. لنزهای مورد مصرف در استودیو عکاسی نوژن، از انواع لنز های واید، تله، ماکرو، فیش آی و فیکس می باشد که نسبت به پروژه و محصول، از آن استفاده می کنیم.

یادتان باشدکه برای تصویربرداری از محیط، باید از لنزهای اولترا واید استفاده شود. علم و تخصص ما در این عرصه موجب خروجی متفاوتی در مقایسه با رقبای ما است.

عکاسی صنعتی و عکاسی تبلیغاتی

دوربین

بدون شک اولین وسایل مورد نیاز برای تصویربرداری صنعتی یک دوربین پیشرفته و حرفه ای است. ممکن است شما یک عکاس صنعتی خیلی پیشرفته شوید اما زمانی که دوربین خوبی ندارید، عملاً نمی‌ توانید تصاویر با کیفیتی تهیه نمایید.

از لحاظ فنی، دوربین‌های DSLR مطلوب عکاسی صنعتی هستند. از آن جا که لنز این دوربین‌ ها را به آسانی می‌‍ شود جابجا کرد، می‌ توانید از آن ها برای تصویربرداری از محصول های خیلی کوچک تا خیلی بزرگ بهره ببرید.

ما در استودیو تبلیغاتی نوژن از دوربین های پیشرفته ی Canon و دیگر دوربین های به روز برای عرضه یک کار مرغوب، به کار می بریم.

سفارش عکاسی صنعتی و عکاسی تبلیغاتی به استودیو نوژن

مشاوره و راهنمایی

کاملاً رایگان

در صورتی که برای ثبت سفارش نیاز به راهنمایی دارید و یا درباره خدمات ما سوالی دارید، اینجا کلیک/تاچ کنید.

تفاوتهای عکاسی حرفهای با عکاسی موبایل

همیشه یکی از دوراهی‌های پیش روی علاقمندان به رشته عکاسی، انتخاب ابزار مناسب برای عکاسی بوده است. مهم‌ترین عامل روی کیفیت عکس انتخاب ابزار مناسب می‌باشد. بزرگترین تفاوت بین عکاسی با دوربین موبایل و دوربین دیجیتال کیفیت و سهولت در استفاده از آن‌ها بوده و کیفیت پایین دوربین‌های موبایل از نقطه ضعف‌های بزرگ این تکنولوژی محسوب می‌شود.

یکی از نکات مهم دیگر در عکاسی سایز حسگر است. به خصوص در عکاسی شب و یا سبک‌های خاص این مسئله خودنمایی می‌کند. این کار با یک دوربین دیجیتال و یا حرفه‌ای بدون هیچ محدودیتی در ابعاد سنسور امکان‌پذیر می‌باشد. علاوه بر آن هر میزان که لنز دوربین موبایل شما از کیفیت بالایی برخوردار باشد باز هم توانایی رقابت با دوربین های حرفه‌ای را نداشته و امکان تعویض لنز نیز که در دوربین‌های DSLR وجود دارد در گوشی‌های موبایل ممکن نخواهد بود.

مقوله دیگری که در قیاس دوربین حرفه‌ای با دوربین موبایل وجود دارد، سرعت فوکوس کردن و همچنین دقت آن می‌باشد. با وجود اینکه قدرت و کیفیت فوکوس در دوربین گوشی‌های هوشمند افزایش زیادی پیدا کرده است، اما با این وجود دقت فوکوس خودکار این محصولات در مقایسه با دوربین‌های حرفه‌ای از کیفیت کمتری برخوردار است.

از آنجایی که دوربین‌های دیجیتال تنها برای عکاسی ساخته شده‌اند، درنتیجه میزان مصرف باتری آن‌ها از گوشی‌های هوشمند کمتر است. هر چند که گوشی‌های هوشمند اخیرا به باتری های قوی و دارای طول عمر بالا مجهز شده‌اند اما باتری دوربین‌های حرفه‌ای بسیار قوی‌تر بوده و عمر بیشتری دارند.

برای اعمال خلاقیت در عکاسی، استفاده از دوربین‌های دیجیتال ساده‌تر از گوشی‌های هوشمند می‌باشد. زیرا دوربین تلفن‌های هوشمند به شکلی است که برای استفاده آسان طراحی شده و بدون داشتن دانش خاصی در عکاسی می‌توان از آن‌ها استفاده نمود. اما تنظیم نمودن دوربین‌های دیجیتال خیلی سخت‌تر از دوربین موبایل بوده و برای عکاسانی که می‌خواهند از امکانات بیشتری برخوردار باشند مناسب تر است.

 

نورپردازی و مهندسی نور

برای انجام عکاسی به انواع نور بیش از هر تجهیزاتی نیاز است. بدون وجود نور مناسب تصویر بی‌کیفیت و تار ثبت می‌شود و همچنین دوربین عکاسی نمی‌تواند عملکرد مناسبی را ارئه دهد. نورهایی که در عکاسی مورد استفاده قرار می‌گیرند به چند دسته تقسیم شده و هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند. در حالت کلی نورهای استفاده شده در عکاسی براساس سه نوع منبع نور و سایر خصوصیات نور مانند شدت، کیفیت و … تقسیم می‌شوند.

برای عکاسی باید نحوه نورپردازی و نوع منبع نور با توجه به ویژگی‌های سوژه مورد نظر انتخاب گردد. درنتیجه مهارت و همچنین خلاقیت عکاس به اجرای بهتر این فرآیند کمک خواهد کرد. نورها بر اساس نوع منبع می‌توانند به دو دسته نور طبیعی و نور مصنوعی تقسیم شوند. به نورهایی که توسط عناصر طبیعی مثل خورشید ایجاد می‌شوند نور طبیعی می‌گویند. گستردگی نور در محیط یکی از مهم‌ترین مزایای نورهای طبیعی می‌باشد. درنتیجه بدون نیاز به تجهیزات خاصی و به راحتی می‌توان از سوژه مورد نظر در طبیعت عکس گرفت.

دسته دیگر نورهای مصنوعی هستند که نسبت به نورهای طبیعی قابیلیت تنظیم و کنترل بیشتری داشته و در شرایط مختلف زمانی و همچنین مکانی قابل استفاده می‌باشند. عکاسان می‌توانند از انواع نور مصنوعی با توجه به فضای کاری در این حوزه استفاده نمایند. لازم به ذکر است که ایجاد نورپردازی متفاوت و پیچیده نیاز به تجهیزات و ابزارهای مختلفی دارد.

یکی دیگر از نکات مهم در عکاسی چگونگی تابش نور بر اجسام و سوژه‌های مختلف می‌باشد. توجه به زاویه تابش نور و همینطور نوع قرارگیری دوربین و سوژه در برابر بازتاب نور، سبب ثبت یک تصویر زیبا و جذاب می‌شود.

 

عکاسی صنعتی و عکاسی تبلیغاتی

تعریف کامپوزیسیون و میزانسن تصویر

یکی از مهم‌ترین اصول زیبایی شناسی بصری، کامپوزیسیون یا ترکیب‌بندی تصویر است. کامپوزیسیون دارای اهمیت زیادی بوده زیرا عملا تصویر را برای ما تعریف می‌نماید. قاب‌بندی سینمایی یا ترکیب‌بندی تصویر از قوانین مشابهی در عکاسی پیروی کرده ولی با این تفاوت که قاب سینمایی برخلاف عکس متحرک دائما در تغییر می‌باشد. در نتیجه سینماگر باید به تناسب و توازن برای ترکیب‌بندی هر نمای جداگانه دست پیدا کند.

یکی از رایج‌ترین کارکردهای دوربین متحرک تصحیح قاب است. زمانی که دوربین بدون در نظر داشتن سوژه حرکت کند سبب تغییر قاب نیز می‌شود. همچنین مفاهیمی که برای زاویه‌های دوربین در نظر گرفته شده، همه معناهایی نسبی بوده و مطلق نیستند. قاب‌بندی‌ها می‌توانند به فیلم یکپارچگی ببخشند.

میزانسن در اصل متعلق به تئاتر و به معنای چیدن صحنه و صحنه‌آرایی می‌باشد. این کلمه اصطلاحی فرانسوی بوده و در سینما به روش مرتب کردن صحنه بوسیله کارگردان اطلاق می‌گردد. میزانسن تکنیکی است که مخاطب ارتباط زیادی با آن برقرار کرده و بعد از تمام شدن فیلم مطمئنا عناصر میزانسن را به یاد خواهد داشت.

کارگردان توسط میزانسن می‌تواند هر فضایی را ترسیم نماید. میزانسن در چهار حوزه کلی امکاناتی را برای انتخاب در اختیار کارگردان می‌گذارد: صحنه، لباس و چهره‌پردازی، حالات و حرکات عناصر صحنه و همچنین نورپردازی امکان کنترل را برای کارگردان فراهم می‌کنند.

 

عکاسی صنعتی و عکاسی تبلیغاتی

در این مقاله با انواع روش‌های عکاسی و تاثیر آن بر فروش و بازاریابی آشنا شدید. برای رسیدن به نتیجه دلخواه خود و تولید بهترین عکس‌ها می‌توانید با مجموعه ما تماس بگیرید تا بهترین‌ها را در اختیار شما قرار دهیم.

مشاوره و راهنمایی

کاملاً رایگان

در صورتی که برای ثبت سفارش نیاز به راهنمایی دارید و یا درباره خدمات ما سوالی دارید، اینجا کلیک/تاچ کنید.

مشاوره تلفنی رایگان با کارشناسان استودیو تبلیغاتی نوژن

مطالب دیگر