سئو در فروش اینترنتی چه تاثیری دارد؟

تاثیر سئو در فروش اینترنتی

تاثیر سئو در فروش اینترنتی چیست؟ سئو مخفف کلمه Search Engine Optimization به معنی بهینه سازی برای موتور جستجو می باشد که در اصل  صفحات وبی که برای موتورهای جستجو، جذاب و جالب باشد را در نتایج جستجو به رتبه بالاتری می آورد.

در ایران با توجه به اینکه اکثریت افراد جامعه و بازدیدکننده های اینترنتی از طریق موتور جستجوگر گوگل سرچ های خود را انجام می دهند و بیشتر بازدیدکنندگان وب سایت ها عبارتند از کسانی که به نحوی عبارتی را در موتورهای جستجوگر وارد کرده اند و سراغ یک وب سایت و یا فروشگاه اینترنتی رفته اند؛  لذا رتبه شما در موتورهای جستجوگر مانند این است که:

فروشگاه شما در محلی پر رفت و آمد و در یک مسیر شلوغ واقع شده باشد، به شکلی که روزانه هزاران نفر فروشگاه شما را مشاهده نمایند و در صورتی که سایت شما از رتبه مناسبی در موتورهای جستجوگر برخوردار نباشد، به مانند این است که فروشگاه شما در محله ای دور افتاده واقع شده که روزانه حداکثر ده ها نفر از مقابل فروشگاه شما عبور می کنند .

برای مشاهده تاثیر سئو در فروش اینترنتی و برای بالا بردن رتبه سایت یا فروشگاه خود باید از اصول سئو کمک بگیرید. اصول سئو به دو صورت می باشد :

پارامترهای درون سایت (On-Page Factors): پارامترهای درون سایت نظیر نام دامنه، عنوان صفحات، متن صفحات، متاتگ ها، html تگ ها و کلیه موارد دیگر که درون خود سایت است.

پارامترهای بیرون سایت (Off-Page Factors): نظیر بالابردن محبوبیت سایت، بهینه سازی متن لینک هایی که به سایت لینک می شود، فعالیت در شبکه های اجتماعی یا تبلیغ سایت در دیگر سایت های مرتبط می باشد.

اینستاگرام و تأثیر آن بر سئوی سایت:

در صورت داشتن وب سایت بهتراست صفحه ی اینستاگرام خود را در سایت قرار دهید تا کاربران سایت شما را در اینستاگرام هم دنبال کنند. همچنین می توانید در صفحه ی اینستاگرام آدرس وب سایت خودتان را بگذارید که این کار به سئو وب سایت تان کمک می کند.

بر اساس مطالبی که در بالا ارائه نمودیم متوجه می شوید که شبکه اینستاگرام نه تنها می تواند برای بازاریابی اینترنتی در جهت کسب و کار بهتر باشد، می تواند یکی دیگر از راه های بالا بردن سئو سایت نیز واقع شود. و آن بدین صورت است که با قدرت گرفتن صفحه اینستاگرام همیشه در تایم لاین جز نفرات بالایی می باشد و قرار دادن آدرس وب سایت در صفحه ی اینستاگرام می تواند یک امتیاز برای ورودی به فروشگاه آنلاین و یا سایت شما و درنهایت بالا بردن رنک فروشگاه خواهد شد و تاثیر سئو در فروش اینترنتی را از طریق اینستاگرام نیز حس خواهید کرد.

برای پیاده سازی الگوریتم های سئو بر روی مطالب سایتتان و قدرتمند کردن پیج اینستاگرام خود می توانید از خدمات نوژن بهره ببرید. کافیست اینجا کلیک کنید.

مشاوره تلفنی رایگان با کارشناسان استودیو تبلیغاتی نوژن

مطالب دیگر